niedziela, 16 listopada 2014

Rozdział 74 "Dziś ... przesłuchania"

CZYTASZ-KOMENTUJESZ-MOTYWUJESZ 
______________________________

Violetta
Kiedy wstałam i zrobiłam poranne czynności stwierdziłam, że muszę już wychodzić do Stud!a. Na dzisiaj zaplanowano przesłuchania do głównych ról w spektaklu, który ma zamiar wystawić nasza szkoła. Założyłam buty, wzięłam torebkę i powolnym krokiem ruszyłam w stronę szkoły ...

Ludmiła
-Ludmiła, Ludmiła!- usłyszałam głos z pierwszego piętra
-Ludmiła, wstawaj!- to była moja mama, która właśnie weszła do mojego pokoju
-Ale przecież jest jeszcze wcześnie.-odparłam
-Jest 8:00, za pół godziny masz zajęcia w Stud!u.-odrzekła
-Słucham?!-wyskoczyłam z łóżka
-Lepiej się pośpiesz jeśli chcesz zdążyć.-uśmiechnęła się i wyszła z pokoju
Gdyby nie to, że dziś są przesłuchania pewnie dalej leżałabym w łóżku i rozmyślałabym o Federico ... Muszę iść do niego, do szpitala po szkole, żeby dowiedzieć się czegoś nowego .. mam nadzieję, że już jest z nim lepiej.

Francesca
Lekarz pozwolił mi iść dziś do szkoły! I tak pewnie nie zdobędę głównej roli, ale warto spróbować ... 
-Aprendi a decir adiós ... -śpiewałam po drodze 
-Buu!-aż podskoczyłam, zobaczyłam że to León
-Ejj! Nie ładnie tak straszyć wielką mnie.-udałam obrazę
-Bardzo ładnie.
-Bardzo okropnie.
-Bardzo ślicznie.
-Bardzo paskudnie.
-Bardzo pięknie.
-Bardzo, bardzo ..hm.. bardzo ... 
-Ha! Przegrałaś!!-zaczął się śmiać
-Jesteś nie dobry!
-Jestem bardzo dobry!
-Jesteś okrutny!
-Jestem genialny!
-Jesteś wredny!
-Jestem bardzo miły!
-Jesteś egoistą!
-Tak wiem.-powiedział wesoło
-W ogóle nie wiem czemu z Tobą rozmawiam?-zamyśliłam się
-Ja też niee.-przeciągnął z uśmiechem 
-Jesteś nieznośny..-stwierdziłam
-Idziemy do Stu!a?-zapytał
-Jesteś ... zaraz co?-zaczęłam się śmiać
-Zapytałem: idziemy do Stud!a?
-Jasne.-zaczęłam ciągnąć go za rękę w stronę szkoły
__________________
Podoba Wam się ... jakoś ??
Proszę komentujcie xx
Do następnego :*
~ Niki <3

6 komentarzy:

  1. Cudeńko...
    Pisze Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHAM ♥
    Ale to zabawne :D Hehe
    Zapraszam do mnie <3
    Czekam na next ♥♥
    ♥Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  3. No to napisałam już pomysły na wątki a teraz reczdenżja wielkiej mua :D
    Rozdział super, mogło być go ciutkę więcej, ale nie narzekam :333
    No Leon, i Francesca! O.o O jejusiu :D Ale się porobiło :3
    Wydaje mi się, albo robisz z tej Fran wariatkę? :D
    Violetka jest taka smutna.. ;c Dobrze, że najpierw jest Vilu, a potem śmieszna Fran, bo tak to bym była w smuutnym humorze :D
    Super było!
    Pozdrowionka :33
    Bayoo ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień doberek ;D
    Super rozdział <3
    Czekam na następny <3

    http://amor-que-sobrevivira-todo.blogspot.com/
    http://enjoy-your-life-and-never-give-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń