sobota, 26 lipca 2014

Nominacja do LBA

Zostałam nominowana do LBA przez Anne Laskowską z bloga http://tomasettatomasetta.blogspot.com/
(Nominacje dostałam jeszcze w czerwcu, ale lenistwo i skleroza to są dwie moje główne cechy : D)
A więc :
Blogi, które nominuję . . .
Niestety tylko sześć . . . no cóż nie czytam ich tak dużo jak kiedyś . . .
Odpowiedzi na pytania które dostałam :
1. Jak masz na imię ? Weronika (nienawidzę mojego imienia !)
2. Lubisz mojego bloga? Ubóstwiam !
3. Kogo najbardziej lubisz z Violetty ? Tomasa & Violę < 3
4. Jakie lubisz słodycze? Zależy od nastroju ; )
5. Ulubiony kolor? Fioletowy
6. Masz rodzeństwo? Mam młodszą o dwa lata siostrę : )
7. Dlaczego lubisz serial Violetta? Chyba za wszystko !
8. Ile masz lat? 13 : /
9. Lubisz matematykę? Nie cierpię jej !
10. Lubisz chodzić do szkoły? Zależy pod jakim względem X D

Teraz pytania ode mnie:
1.Ulubiony aktor?
2.Ulubiona aktorka ?
3.Ulubiona piosenka?
4. Ulubiona scena z Violetty?
5. Od kiedy masz bloga?
6. Co Cię zainspirowało do jego stworzenia?
7.Masz zwierzątko?
8.Ile masz lat?
9. Od kiedy oglądasz Violettę?
10. Wolisz Martinę czy Violettę?
Tak wiem lepsze pytania wymyśliłby przedszkolak . . . No nie ważne : ) 

1 komentarz:

  1. Jesteś troszeczkę podobna do mnie..:D Heh
    Dziex♥
    ♥Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń