czwartek, 24 lipca 2014

Podziękowanie, przeprosiny i pytanie . . .

Dziękuję . . .
Pewnie przyzwyczailiście się do tego, że jak w poście nie ma rozdziału to będę narzekać na cały świat, że mam mało czytelników, nikt nie komentuje mojej historii i w ogóle jaka to ja jestem bardzo nieszczęśliwa . . . Ale dziś jest inaczej : ) Piszę go po prostu żeby podziękować Wam wszystkim, do tej pory nie dostrzegałam tego jakie mam wielkie szczęście prowadząc tego bloga . . . Nawet jeśli byłabym redaktorką na najpopularniejszym blogu w całym Internecie, nie czułabym tego samego co na tym. Jednak swój blog daje poczucie takiej pewności i w ogóle. Na dodatek ten blog jest moim pierwszym może też dlatego jestem z nim tak bardzo zżyta, jeśli teraz zakładam jakiegoś nowego to już nie to samo . . . 
Przepraszam . . .
Pisząc te wszystkie posty o zawieszaniu bloga nie zwracałam uwagi na to co Wy o tym myślicie. Interesowały mnie tylko komentarze i wyświetlenia kiedy ich nie było przekreślałam to wszystko co było dobre. Bardzo Was za to przepraszam, mam nadzieję że mnie zrozumiecie i obiecuję że się to nie powtórzy : *
Pytam . . .
Jak sądzicie. . . mam pomysł na nową historię, ale jak mogliście przeczytać nieco wyżej nie lubię tworzyć nowych blogów. Może nie lubię, ale nie umiem. W każdym razie mogłabym może tutaj zacząć tą historię ale nie chcę kończyć tej pierwszej. Pomyślałam że mogła by być tu strona która zawierałaby te drugie opowiadanie, jednak nie umiem zrobić tak aby na innej stronie było kilka postów (nie mam pewności czy się da) , więc jeśli ktoś umie bardzo proszę o instrukcję : ) 
~ Niki : *

1 komentarz:

  1. Kochana,

    Pamiętasz,na pewno,jak pisałam komentarz w poście, w którym pisałaś,że chcesz zawiesić bloga? Na pewno :) Pisałam,jak kocham go i Ciebie♥ Pamiętaj,że cały czas kocham Cię i tego wspaniałego bloga♥♥♥
    Cieszę się,że cały czas będziesz pisała bloga,historia,którą chcesz napisać,OCZYWIŚCIE,że będę pisać komentarze,a dlaczego by nie?Cieszę się także,że nie skończysz z tą historią i z tym blogiem. Jesteś WSPANIAŁA....♥ Nie wiem,czy nie przynudzam,ale tak chciałam napisać,żebyś wiedziała o tym♥
    Kocham Cię♥♥♥
    Nowy wygląd bloga.... BOSKO!!!!♥
    Jeśli w przyszłości będziesz pisarką,to OD RAZU ''RZUCĘ się'' na Twoje dzieło i zacznę czytać...:) NA SERIO!!!!!!!!
    Niestety,ale nie wiem jak zrobić kilka postów na stronie :(
    Zapraszam do mnie:
    tomasettatomasetta.blogspot.com
    i na drugiego (podobny do pierwszego,tylko inne pary,bo prawdziwe życie) :
    http://jorvica-real.blogspot.com/
    Mam nadzieję,że zajrzysz do obydwu i pokomentujesz :)
    Pamiętaj,popieram Twoje decyzje i KOCHAM CIĘ♥
    P.S. Pierwszy raz mam taką długość komentarza...Nie umiem pisać długich komów,ale jak wyszło,to super :D

    OdpowiedzUsuń