niedziela, 13 lipca 2014

Wakacje ☼

Pewnie zastanawiacie się czemu od dłuższego czasu nie ma nowych rozdziałów prawda ? Otóż jak każdy mam wakacje (wciąż nie wierzę że to prawda- wolne od szkoły) no i postanowiłam wyjechać :) Pisząc tego posta siedzę sobie w domku, który znajduje się w nadmorskiej miejscowości : ) Pewnie niektórzy z Was byli poinformowani o moim wyjeździe (np. przez tt). Tak więc nie wiem czy w dniach wyjazdu napiszę jakiś rozdział (w końcu nie będę siedzieć przed kompem kiedy jest tyle do zrobienia ; )) Zacieśniam moje siostrzane więzy z Mią i mamy wiele spraw do obgadania, m.in.: "Czy nie daleko rosną sosny (Mia ma uczulenie)?" "Czy w pobliżu są jakieś inne dziadostwa na które również jest uczulona?" Tak wiem jesteśmy zdrowo walnięte no ale trudno : )) A poza tym do moich ostatnich zajęć dołącza również czytanie książek (nawet nie wiecie jak chętnie mi się czyta w wakacje-sama się sobie dziwię!). Już dwie przeczytałam: "Po co mi chłopak?" i "Dziewczyna z sąsiedztwa" teraz jestem na połowie książki pt: "Kochaj albo śpiewaj". I tak oto kończą mi się książki które zabrałam ze sobą (i cóż tu teraz robić ?!), ale jest ostatnia deska ratunku- Mia ! Postanowiła, że przeczyta... "Władcę Pierścienia" (sądzę że trochę za namową pewnej osoby ; ) ). No nie ważne... siostrunia przytaszczyła ze sobą aż dwa tomy tej trylogii, więc zawsze mogę jednego ukraść (pierwszego !) X D
Taa... muszę kończyć posta bo Mia ma jakieś wąty nie wiem o co i dlaczego ale nie ważne : ) A jednak postanowiła mnie uświadomić: ja blokuję kompa i ona nie może siedzieć przed nim (taa ale mi powód... niech żyje sprawiedliwość ! -_-) 

Mia pisze do czytelników mojego bloga:
Cześć! Tak, mam uczulenie na sosnę, i inne.. Tak blokujesz kompa.. Nie nie mam ( jeszcze ) wątów xD
Ps: Ta trylogia to całkiem fajna książka jest x D . 
Pozdro od Mii ! 
Niki dorwała się jeszcze na chwilę:
I oto była kochana Mia (kochana-do czasu X D) .
Ciao ; * 
PS. Wracam 22.O7 ♥ 

17 komentarzy:

  1. O cześć ;D
    Strasznie dawno mnie tu nie było ;o wow ;-;
    Przepraszam :c Mam nadzieje że wybaczysz ;c
    O! Książki to coś wspaniałego! ^^ Polecam "Percy Jackson i bogowie olimpijscy" 2 serie: "Olimpijscy herosi" Trylogie czasu i trylogie zaświatów - wszystko mega boskie! ;D
    Czekam na next rozdział xD
    Okej to rzyczę miłych wakacji ;D
    Pozdro ;3

    ~~Mio ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mio zawitała na mojego bloga *zaciesz* X D
      Next nie wiem kiedy : /
      Dzięki ;*
      Pozdro : 33

      Usuń
    2. rzyczę ;_; Mjo *~*

      Usuń
  2. Heejka :) Dawno mnie tu nie było *~* przepraszam ;-;
    Rozumiem ;) baw się dobrze :D i czekam na następny rozdział ;D
    [ Mio, wybacz, ale musiałam cię poprawić ^.^ rzyczę *~* ]
    Kooocham :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana,
      Jak ja się za Tobą stęskniłam...
      Życzę miłych i wesołych wakacji <3
      Czekam na next rozdział :)
      Mam pytanie,bo ostatnio pisałaś pierwszą część OS o Tomasetcie i chciałam się zapytać, czy zapomniałaś o nim i czy napiszesz next?
      Jeszcze coś, nie zapomniałaś o Nominacji do LBA?
      Zapraszam do mnie ♥
      ♥Pozdrawiam♥

      Usuń
  3. Życzę udanych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odkryłam świetnego bloga <3
    Teraz muszę przeczytać wszystkie rozdziały ^^
    Pozdrawiam <3
    Ps. Zapraszam do mnie:
    http://all-you-need-is-love-story.blogspot.com/
    Czekam :)))
    Nie będę życzyć udanych wakacji, skoro 22 wróciłaś,
    a dziś 23 :33
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować < 3
      Ty przypadkiem nie zaczęłaś mnie obserwować na tt (taka sama nazwa) ?
      Zajrzę na bloga ; )

      Usuń
  5. No cześć. Założyłam bloga OS może chciałabyś go prowadzić ze mną?

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej założyłam bloga z Os chciała byś go może prowadzić ze mną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej : ) Jasne ! Napisz do mnie gdzieś (looknij na kontakt ze mną) i obgadamy : )

      Usuń
    2. Okej to podaj mi swój e-mail to dodam cię do autorów..

      Usuń
    3. Łapaj: weronikau51@gmail.com
      O jakiej parze mam pisać ??
      Mogę Tomasette ??

      Usuń
    4. Pisz o wszystkich parach jakich chcesz ważne by pomysły były twoje...

      Usuń
    5. A i teraz musisz przyjąć zaproszenie które wysłałam na twoją pocztę..

      Usuń