poniedziałek, 13 października 2014

Rozdział 71 "Przepraszam"

CZYTASZ-KOMENTUJESZ-MOTYWUJESZ
Ten rozdział dedykuję Nacikowi : *

__________________________________________
Ludmiła
Prosto ze Stud!a postanowiłam iść na spotkanie z Federico . Pięć minut później byłam już na miejscu, zobaczyłam tam Federico - już na mnie czekał . Po chwili przywitaliśmy się i po krótkiej rozmowie postanowiliśmy pójść do restauracji. Kiedy już odeszliśmy od miejsca naszego spotkania spostrzegłam, że nie mam torebki "Musiałam ją zostawić na ławce" - pomyślałam 
-Federico zaczekasz na mnie minutkę ? -zapytałam
-Jasne będę na drugiej stronie ulicy -odrzekł, a ja z sercem bijącym jak młot wróciłam się po torebkę. Na szczęście była tam. Nieco zwalniając wróciłam do przejścia dla pieszych - zamarłam - Federico leżał na samym środku ulicy, obok stał samochód z otwartymi przednimi drzwiami, a w okół zbierali się ludzie robiąc tak zwany "sztuczny tłum" szybko podbiegłam do kobiety, która wydawała się na prawdę przejęta sytuacją.
-Przepraszam, co się stało?- zapytałam, hamując łzy
-Ten chłopak przechodził przez ulicę, kierowca chyba nie zdążył wyhamować i ... -zaczęłam płakać. Po kilku minutach przyjechała karetka, zabrali Federico do szpitala a ja wsiadłam do taksówki i pojechałam za nimi...
Violetta
Po zakończonym spotkaniu postanowiłam wziąć torbę z szafki i odwiedzić moją babcię. Gdy zamykałam szafkę na kluczyk nie spodziewanie obok mnie pojawił się León.
-Cześć . -przywitał się
-Nie chcę mieć z Tobą nic wspólnego, więc możesz łaskawie zostawić mnie w spokoju?
-Ale, Violetta po co ta agresja ? Chciałem po prostu porozmawiać.
-No to rozmawiaj ... ale nie ze mną - chciałam odejść, ale mnie zatrzymał. W tej chwili stało się coś czego kompletnie się nie spodziewałam chłopak pocałował mnie, próbowałam go odepchnąć ale nie dałam rady. Kiedy już się ode mnie nie odkleił (chyba był znudzony tym że nie oddaję jego pocałunków) zobaczyłam w oddali Tomasa posłał mi spojrzenie pełne, bólu ? I zniknął za drzwiami sali muzycznej. Uświadomiłam sobie co chciał mi powiedzieć tamtego wieczoru u mnie w domu, chciał mi powiedzieć, że, że ... nadal mnie kocha. Ale czy to możliwe ?? Nie mam pojęcia. Postanowiłam, że nie będę go dłużej ranić, widziałam że musi zostać jeszcze godzinę u Beto, więc szybko pobiegłam do jego domu (w którym tymczasowo mieszkałam). Pośpiesznie spakowałam swoją walizkę, weszłam do jego pokoju napisałam na kartce "Przepraszam - Violetta", położyłam ją w widocznym miejscu, zeszłam po schodach. Tam mama Tomasa stwierdziła, że nie wypuści mnie bez żadnych wyjaśnień ...
-Moja babcia przyleciała z Hiszpanii i powiedziała, że mogę u niej zamieszkać - sprostowałam
-W takim razie w porządku - Hiszpanka uśmiechnęła się, a ja musiałam się bardzo postarać, aby odwzajemnić gest
-Do widzenia - rzuciłam wychodząc
-Do widzenia, do widzenia - usłyszałam odpowiedź 
_____________________________________
Bosz jaki okropny ten rozdział *.*
Wszystko zakręcone i w ogóle ... boszu jakaś masakra .
Normalnie patrzę na to i sama się boję X DD
Przepraszam, że to przeczytałeś/aś ; )
~ Do następnego ; *
Niki ♥

14 komentarzy:

  1. Świetny rozdział :)
    Żeby tylko Fede nic poważnego się nie stało...
    Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny ♥
    Bidny Federiko. .
    Vilu co to za agresja do mojego Leonka ♥
    Czekam na next ♥
    Pozdrawiam
    Zapraszam ----> vilu4everpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajmuję ♥
    Kociak wrócę tu w najbliższym czasie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje kochanie <3 Ohh to takie cudowne, że zadedykowałaś mi rozdział. (Bo mi, prawda? xd) Jak to przeczytałam, od razu polepszył mi się humor :") <3
      Nie narzekaj, piszesz świetnie. Mam nadzieję, że się nic nie stało Fede. Leónowi znudził się pocałunek? Hahah ♥
      Genialny rozdział kochana *-*
      Czekam na next *-*

      Usuń
    2. Tak dla Ciebie kochana ♥
      Jasne że genialny *śmiech*
      Błagaam ; ))

      Usuń
  4. Genialny < 33
    Zresztą tak jak każdy :)
    Mam nadzieje ,że szybko zobaczę next : )

    http://amor-que-sobrevivira-todo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję dziękuję : ' )
      Jak napiszę to zobaczysz ; DD

      A na bloga zajrzę ♥♥♥

      Usuń
  5. Nie mogę się doczekać następnego rozdziału!!
    Dodaj go szybko,plis <3
    A ten rozdział... CUDEŃKO ♥
    ♥Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajj no nie wiem kiedy next ; )
      Dziękuję ♥

      Usuń
    2. A zdradzisz mi,czy będzie Tomasetta?
      ♥Pozdrawiam♥

      Usuń
    3. Oki,dziękuję :D
      Ale nie mogę się doczekać ♥
      ♥Pozdrawiam♥

      Usuń