czwartek, 9 października 2014

Wyniki konkursu

Nadszedł czas na . . . wyniki konkursu na OS : ) Nawet nie wiecie jakie to było trudne, ale już pewne osoby bardzo chciały się dowiedzieć o wynikach, a więc nie będę Was już dłużej trzymać w niepewności . . .
Chociaż nie jeszcze przez chwilkę Was w niej potrzymam ; ))
Najpierw przypomnę jakie są nagrody :
I miejsce : przez 30 dni adres Waszego bloga będzie widniał w menu bocznym  , 2 kolaże z wybraną postacią / osobą - -  - > przykład jak najlepiej by było gdybyście napisali gdy ogłoszę wyniki :
Pierwszy kolaż : jakie osoby / postacie
Drugi kolaż : jakie osoby / postacie
II miejsce : przez 15 dni adres Waszego bloga będzie widniał w menu bocznym , kolaż z wybraną postacią / osobą - -  - > przykład jak najlepiej by było gdybyście napisali gdy ogłoszę wyniki :
Kolaż : jaka osoba / postać
III miejsce : przez 5 dni adres Waszego bloga będzie widniał w menu bocznym , dedykacja z wybraną postacią / osobą - -  - > przykład jak najlepiej by było gdybyście napisali gdy ogłoszę wyniki :
Dedykacja : jaka osoba / postać

Proszę, aby osoby które zajęły poszczególne miejsca napisały linki do blogów (jeśli ktoś nie ma to niech się ze mną skontaktuje to rozwiążemy to inaczej) oraz postacie/osoby , z którymi mają być kolaże/dedykacje !

Teraz napiszę kilka słów o OS, które mi przysłaliście . Dostałam 3 prace (myślałam że nikt nie napisze, więc bardzo się cieszę z tej trójki : * ) . No to tak : kto mi przysłał OS ? MIA, NACIK I JAVI .
OS MII PT. " Spotkasz pewnego dnia kogoś, kto całkiem zmieni Twoje życie. Odnowi Twoją wiarę w ludzi, we własne siły, poczucie wewnętrznej siły " (O Diecesce) 
Twój OS był pełen zwrotów akcji, trzymał mnie w napięciu do samego końca (nie myśl że go nie czytałam !). Napisałaś bardzo wzruszającą historię :') Wszystko co ważne działo się w ten sam dzień, przypadek? Nie sądzę . Francesca jeszcze rok po wypadku obwiniała się o śmierć Marco, to smutne, bardzo ;c Ja na Twoim miejscu zakończyłabym tego OS trochę inaczej (co nie znaczy że Twoje zakończenie nie podoba mi się) po prostu mam może inny sposób pisania czy coś ? Podsumowując : OS jest świetny : )
OS NACIKA PT. " Teraz będę czekać, aż spotkamy się ponownie. W niebie" (Nacik nie napisała o kim jest OS, ale ja wnioskuje że o Diegolettcie, Leonettcie i Tomasettcie ale to tylko mój wniosek ; ) )
Ajj . . . cóż ja mogę napisać ? Czytałam Twojego OS z zapartym tchem, trzęsły mi się ręce, gdy kolejno przewijałam następne strony Twojego dzieła. Twoja historia wzbudziła we mnie chyba wszystkie emocje : nienawiść do Diega, pełny podziw dla Leóna (ale tylko do czasu) i szczęście związane ze związkiem Tomasa i Violetty. I kiedy już myślałam że wszystko się ułoży to BUM ! Białaczka i śmierć Castillo . . . myślałam że się popłaczę czytając ostatnie słowa. Kochana co mogę dodać ? Pisz dalej, więcej bo masz wielki talent i na prawdę podziwiam Cię za tego OS : *
OS JAVIEGO PT. " Od nienawiści do miłości jest tylko jeden mały krok" (O Leónettcie)
OS dość krótki ale bardzo, bardzo ciekawy. Bo przecież nie ilość, ale jakość . Bardzo ładnie opisałeś historię Violetty i Leóna. Nie ma to jak zmienność nastrojów Castillo : nienawidzi Leóna a pięć minut później wyznaje że go kocha ; ) No ja nie mogę normalnie argentyńska telenowela. "Śliczna córeczka, którą nazwali Niki " Ajj . . . ta sława ; ) No co ja mogę jeszcze napisać ? Nie wiem, nie wiem . Albo jednak wiem ! Człowieku Ty masz talent ! Ja nie wiem czemu Ty jeszcze nie masz swojego bloga, ja już się postaram żeby to się zmieniło a jak nie ja to Mia ; ) Dziękuję Ci za ten OS bo wzbudził we mnie pewne refleksje . . . : ))

No to teraz miejsca . . . Ajjj jakie to było trudne . Mam nadzieję że nikt z Was się na mnie nie obrazi za te wyniki, a jeśli będzie inaczej to chyba nigdy już nie zorganizuję OS ;c Ale nie bierzcie tego do siebie c; Będzie dobrze najwyżej mnie zakatujecie ccc; No dobrze . . . (*głęboki wdech i piszemy*)

I miejsce : Nacik 
II miejsce : Mia
III miejsce Javi 

Przepraszam jeśli to ↑ kogoś uraziło . Proszę o napisanie linków i postaci (to co pisałam powyżej) .
Ajj . . . jak ja się boje Waszej reakcji c;
O tak się czuję ↑ c; 



3 komentarze:

  1. Wii<33
    Moja kochana.. Czyś Ty zmysły postradała?! II miejsce jest super! ♥
    Jeśli myślałaś, że zareaguję inaczej to... masz nierówno pod sufitem!
    Bardzo Ci dziękuję za ten głęboki komentarz<333
    Tu masz linkeczek: http://tomas-i-viola.blogspot.com/
    A kolażyk z.. Fran♥
    Pozdrawiam Cię moocnoo z siedzenia obok : ** ! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajj chociaż Mia mnie nie zabije ♥♥
      Dziękuję : *

      Usuń
  2. Ja? Ja? Naprawdę? Ej nie poważnie, bo ja nie wiem, czy to żart. Przecież ja nigdy niczego w życiu nie wygrałam. Nie spodziewałam się tego, naprawdę. Takie niesamowite uczucie. Kochanie bardzo Ci dziękuje ♥
    Bloczek hmm skoro mam nowego, czemu nie on? http://factory-of-sad.blogspot.com/ Kolażyk jeden z Angie ♥ Drugi z Fran :D
    Jezu moja podjara, czemu jestem cała czerwona? :ooo xD
    Kocham mocno <3
    Czekam na ... next, nw jakiegoś Os? W zależności co dodasz ;*
    Jeszcze raz dziękuje to ogromny zaszczyt <3

    OdpowiedzUsuń