środa, 15 października 2014

Rozdział 72 "DELETE"

Czytasz-komentujesz-motywujesz 
Ten rozdział dedykuję Wam wszystkim :*
______________________________________________
Violetta
Szłam posępnie uliczkami Buenos Aires, nie mogłam patrzeć na uśmiechy ludzi, którzy mnie mijali. Wydawało mi się, że każdy jest szczęśliwy, każdy tylko nie ja. A może tak właśnie było ? Oprócz mojego smutku ... czułam się podle! To wszystko przez sytuację z Tomasem i Leónem, i to nie tak że pytam się "Co ja takiego zrobiłam??". Wiedziałam dokładnie, że to wszystko moja wina i nie mam prawa obwiniać nikogo innego. Dotarłam do domu mojej babci, zapukałam do drzwi, a kobieta otworzyła mi drzwi.
-Violettaa ... kochanie tak dawno Cię nie widziałam !
-Czeeść babciu - uśmiechnęłam się z trudem
-Proszę, wejdź - zaprosiła mnie
-Mogę tu zamieszkać, prawda ? -zapytałam z nadzieją
-Oczywiście Violetto! Ale prędzej czy później musimy wyjaśnić tę sprawę - uśmiechnęła się
-To ja wolę później -odparłam "Albo nigdy" - dodałam w myślach 
Rozpakowałam walizkę, kiedy babcia była w kuchni usiadłam w fotelu i zaczęłam pisać w pamiętniku... 
"W głowie powinien się mieścić przycisk DELETE, żeby usunąć nie potrzebne myśli" ~ Ahh jakbym chciała mieć taki przycisk. Ostatnio stanowczo za dużo się wydarzyło, za dużo sytuacji, które nie powinny nigdy się nie wydarzyć. Nie chcę, nie chcę tak dłużej żyć! Mam dość, dość wszystkiego ... dlaczego ja tak postępuję ? Dlaczego wszystkich dookoła ranię ?? 
"
-Co tam malujesz, skarbie ? -zapytała babcia "Czy ona długo tu tak stoi ?? Widziała co pisałam ??"
-A piszę w pamiętniku - uśmiechnęłam się
-Pamiętaj, jeżeli masz jakiś problem możesz mi zaufać - przytuliła mnie
-Dziękuję 
Marco
Idę właśnie do szpitala, do Francescy, która nie dawno się wybudziła. Czy mam u niej jeszcze jakieś szansę ?? Przecież ona myśli, że ja, że ja i tamta dziewczyna, jesteśmy razem ? Ale to nie prawda ... nie jest tak jak jej się wydaje ...
_________________________________________
Ale krótkiiiiii c: 
Mam nadzieję że podoba się Wam ; ) Liczę na Wasze komy ♥ Na prawdę się starałam ; )) 


~ Do następnego ; )
Niki ♥

5 komentarzy:

  1. Wii♥ Marcuś♥♥♥ Aw.. aww.. aww.. ^^
    No, to tak.
    Violetka bardzo twórcza, Marcuś uroczy♥♥♥
    Co z tego, że krótki, co? : DD
    Pozdrawiam♥
    `~ Mia♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Babcia nad Violą? :0 ojej, ja bym chyba spaliła się ze wstydu na jej miejscu, wyobrażam sobie tą sytuację. Dziś krótko, brak weny ;c Czekam na next, rozdział git :D <3 Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDOWNY ♥
    Czekam na next ♥
    ♥Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podoba Twój wygląd bloga ♥
      ♥Pozdrawiam♥

      Usuń
  4. Cudowny!!!!
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń