czwartek, 2 stycznia 2014

Rozdział 54 ,,Widzę, że się przebudziłaś...''

CZYTASZ-KOMENTUJESZ-MOTYWUJESZ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dedykuję ten rozdział Mio Akanishi (Stefci)
A teraz zapraszam do czytania♥
Francesca
Siedziałam spokojnie na kanapie, oglądałam film i jadłam popcorn. Po chwili ktoś zadzwonił do moich drzwi. Nie chętnie się podniosłam, gdy je otworzyłam zauważyłam tam Marco.
-Cześć Fran...
-Po co tu przyszedłeś?
-Też miło cię widzieć.
-Marco daj spokój, mów o co chodzi...
-No bo... ty mi się bardzo podobasz.
-Podobno masz na mnie wielkiego focha.
-Byłem głupi...
-I?-zapytałem ironicznie
-Wybaczysz mi?
-No nie wiem...-przeciągnęłam -TAK!-krzyknęłam i rzuciłam mu się na szyję
Marco nic nie powiedział tylko namiętnie mnie pocałował. Później zaproponowałam żebyśmy weszli, on się zgodził. Miło spędziliśmy wieczór, rozmawiając o wszystkim i o niczym.
Violetta
Obudziłam się w obcym miejscu, była to jakaś zielona sala. Domyśliłam się, że to szpital. Chciałam już zamknąć oczy i odpłynąć w objęcia Morfeusza, ale do mojej sali wszedł nie kto inny jak Tomas.
-Witaj Violu!
-Cześć Tomas. 
-Jak się uczujesz?-zapytał z troską w głosie
-Dobrze, ale co się właściwie stało?
-Wpadłaś pod samochód..
-No tak, już pamiętam-uśmiechnęłam się-Usiądź-dodałam
-Kochanie  nie martw się wszystko będzie dobrze
-Wiem to...
-Skąd?-powiedział podejrzliwie
-Bo mi to powiedziałeś-odparłam, chwilę później Tomas pochylił się nade mną (leżałam na łóżku) i zaczął namiętnie całować, ja oddawałam każdy jego pocałunek. Kiedy skończyliśmy usłyszeliśmy czyjś głos. To był mój tata, po chwili przemówił:
-Widzę że się przebudziłaś...
-Tak-uśmiechnęłam się
-Muszę ci coś powiedzieć-posmutniał
-To ja już może pójdę-rzekł Tomas
-Nie zostań-rozkazałam
-Violu, bo widzisz ja...-zaczął nie pewnie
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Co chce powiedzieć German?
Czy uda mi się to powiedzieć?
Czy Maresca będzie szczęśliwa?
Jest Maresca i Viomas, cieszycie się?
Wyszedł mi taki sobie, miałam dzisiaj nie pisać, ale w pewien sposób zmotywowała mnie Mio♥ Ocenę rozdziału pozostawiam Wam :)

Efekty mojej nudy xD:




Ciao;*

10 komentarzy:

  1. Cuuuudooooo <3333333
    Dziękuje za dedykację <33333333
    Kooochaaam <3333
    Viomas <333333
    Marcesca <33333333333333
    Przebudziła się Vilu <3
    Pozdrawiam ;*
    Z niecierpliwością czekam na next ;**********

    OdpowiedzUsuń
  2. No Klementynko ! Postarałaś się ! XD Z resztą jak zawsze!
    Marcesca <33 Kocham <3
    Vioma <33 BUUUZIAK! *___*
    Omomomom ... ♥♥♥
    Vilu się obudziła ;D
    Nie wiem co chciał powiedzieć German ;///
    I'm so sad :C

    Pozdrawiam
    ~~Kaśka Ferro

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam.
    Normalnie cudeńkowny cudaś XD
    Normalnie brak słów
    Lovciam
    Boskiiiiii
    Nie wiem co chcpowiedzieć German ;(
    Ale i tak Booooooooooooooski
    Sa dwie moje ukochane pary <3
    Marcesca <333333333333333333333333
    Viomas <33333333333333333333333333
    Normalnie <333333333333333333
    Pozdrawiam
    ~~Selena Tavelli

    OdpowiedzUsuń
  4. Marcesca <33333333
    Viomas <3333
    Świetny rozdzialik !!! :****
    Znalazłam twojego bloga wczoraj przez przypadek i już wszystko przeczytałam :D
    Trochę mi to zajęło, ale było warto !!!! <3333
    Piszesz rewelacyjnie !!! :p
    Całkiem inaczej niż inni :D
    Bardzo podoba mi się twój styl pisma :***
    Możesz mnie informować o rozdziałach ?
    Czekam na new ♥
    Pozdrawiam i życzę weny !!! <3333

    Zapraszam do siebie :
    http://calkiem-inna-historia.blogspot.com/
    http://czas-nie-leczy-ran.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że zostawisz po sobie ślad :D

    Koffam Nutella >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za kom +na pewno zajrzę ;>

      Usuń
    2. Jak cię informować? Może na GG? Jak masz to daj numerek xDD

      Usuń
  5. Super te zdjęcia na końcu . Masz takich więcej ??

    OdpowiedzUsuń