wtorek, 6 maja 2014

Rozdział 62 ,,Byłam szybsza''

CZYTASZ -KOMENTUJESZ-MOTYWUJESZ
Violetta
-O czym mam się nie dowiedzieć?!-wypaliłam
-Violu widzisz.....- zaczął mój tata
-Chcieliśmy zrobić dla Ciebie niespodziankę, ale Ty wszystko zepsułaś! Gratulacje dla Violetty Castillo-dodał Federico z ironią
-Tak właśnie o to chodzi.-przytaknął tata
-To w takim razie bardzo Was przepraszam-powiedziałam i poszłam do swojego pokoju










Francesca
Już od dwóch godzin szykuję się na randkę z moim wspaniałym, kochanym, cudownym, uroczym, wspaniałomyślnym itp. itp. MARCUSIEM !!! Biegam ciągle od szafy do lustra i tak w kółko ! Ja nie mogę idę na RANDKĘ ! I to z najlepszym facetem pod Słońcem (czyt. Marco). A oto efekt mojej wielogodzinnej pracy... 
 Chyba mu się spodoba .... Oby, bo jak nie to się załamie i będę płakać w łazience !!!
Natalia
Szłam sobie spokojnie uliczkami Buenos Aires rozmyślając o tym jaka to jestem szczęśliwa z Maxim. Nagle nie daleko na ławce zobaczyłam znaną czapeczkę z daszkiem.
-To na pewno on -powiedziałam w duchu cała rozpromieniona 
Podeszłam bliżej i zobaczyłam jak całował się z tą całą Polką ! Zaraz zaczął się wykręcać, ale ja nie chciałam go słuchać i szybko odbiegłam, Ponte chciał mnie dogonić ale byłam szybsza. Pięć minut później zamknęłam się w swoim pokoju, chciałam pogrążyć się w mojej samotności. 
Violetta
-Będzie tak jak uzgodniliśmy...Violetta o niczym się nie dowie-usłyszałam koniec rozmowy telefonicznej Fede i kogoś tam. Postanowiłam zapytać go prosto z mostu o co chodzi, przecież już drugi raz zastaję go w takiej dziwnej sytuacji...
-Federico możesz mi wyjaśnić o co chodzi? Z kim rozmawiałeś przez telefon?-pytałam raz po raz
-Widzisz bo...-zaczął
-Tylko się nie wykręcaj ! -przerwałam mu, a w tej samej chwili do mojego domu wszedł ...
____________________________
Pam ! Pam ! Pam ! Jest rozdział :) Wiem bardzo krótki, za co bardzo Was przepraszam. Ale mam wytłumaczenie: jest końcówka roku i wiecie oceny yy... nie najlepsze, a poza tym jestem w ostatniej klasie podstawówki, więc nauczyciele dowalają jeszcze masę prac domowych (chyba po to żebyśmy ich znienawidzili do końca), np. ,,kochana'' pani od religii zadała referat o papieżach... 
Jak już tylko oceny będą wystawione rozdziały będą dużo częściej !
Teraz co do rozdziału...
Mi się tak średnio podoba, ale pisany na szybko (i megaa krótki :c)
Padum, padum (nowe ulubione słowo) czas na pytania:
1. Co ukrywają German i Federico?
2.Czy Maresca pójdzie na randkę?
3. Czemu Maxi zdradził Naty?
4.Co chciał powiedzieć Fede Vilu?
5.Kto wszedł do domu Castillo?
NEXT W CZWARTEK ! MAM NADZIEJĘ, ŻE POKOMENTUJECIE TE WYPOCINY X D
Awww....
Ps. Nowy wygląd bloga ! 

14 komentarzy:

  1. Super rozdział , a wygląd........Boski !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Tylko kom. trochę dziwne ... ♥

      Usuń
  2. Świetny rozdział <3
    Ciekawe co knuje Fede :/
    Marcesca <3 słodziaki :3
    Naxi <\3 oby się zeszli ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję♥
      Spokojnie będzie Naxi : ) (nie obiecuję, że teraz)

      Usuń
  3. Fajny rozdział tylko czemu Naxi jest rozdzielone? Ja się pytam czemu?
    Czekam na next. ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥
      A tak żeby się coś działo x D
      OMG ile fanów Naxi, nawet nje zdawałam sb sprawy xD
      Nie martw się będą razem ; )

      Usuń
  4. Awww *.* ja chcem jutro :D Mega rozdział <3 Verdas wejdzie do domu Vilu <3 Czekam na jutro :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawi się jutro na 99 %
      Dobrry pomysł ! !
      Dziękuję za kom (I POMYSŁ !)♥

      Usuń
  5. Fajny nowy wygląd! Nie mam teraz czasu czytać, ale niedługo przyjdę i zostawię drugi kom xD♥♥♥♥♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.Że Federico jest jej kuzynem. 2.Tak ale będzie mała wpadka ,3.Okazało się że ktoś się przebrał za Maxiego , aby mu dopiec. 4. Że jest jej kuzynem 5.Wszedł Tomas. Sorry że tak natarczywie pytam ale będzie Fedemiła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz ♥
      Powiem, że nie które odp. się zgadzają, ale nie powiem które ♣
      Tak będzie :) Już zaczynam ją wprowadzać ♦

      Usuń
  7. ogolnie powiem ci super blog treść ekstra naprawde i sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ktora nie lubię czytać opowiadań przeczytałam to i mi się spodobało .... nie poznaję siebie.... chyba będę tu wpadać częściej =D

    OdpowiedzUsuń