środa, 23 kwietnia 2014

Coś innego...

Witajcie !
Ja tym razem nie z rozdziałem, lecz z informacją i to nie o blogu! Na pewno słyszeliście o ,,Violetta Koncert" prawda? No, więc postanowiłam w tym poście o nim napisać ! Tak natchnęło mnie, ale bardziej to chciałam aby każdy V-lover miał dostęp do tych informacji ♥
Violetta Koncert w kinach od 5 maja !!!
A, więc czytać :) 

Źródło:  www.helios.pl
Już w maju do kin trafi wyjątkowy film "Violetta: Koncert", uwieczniający niezwykłą, europejską trasę koncertową bohaterki przebojowego serialu Disney Channel Violetta.
Bilety już dostępne w kasach kin oraz w sprzedaży i rezerwacji internetowej.
Koncert nakręcony został w Mediolanum Forum we włoskim Mediolanie. Bierze w nim udział 12 aktorów, którzy wykonują najpopularniejsze piosenki z serialu. Do kin trafi relacja z całego koncertu, aby fani mogli zobaczyć, nie tylko to co działo się podczas występów na żywo, ale również jak ich idole spędzali wolny czas między występami.
W tym wyjątkowym filmie muzycznym fani Violetty zobaczą Martinę Stoessel oraz Jorge Blanco i inne gwiazdy serialu w zupełnie nowej odsłonie. Widzowie będą mogli poznać kulisy trasy koncertowej oraz poczuć emocje, jakie towarzyszyły gwiazdom przed wejściem na scenę.
Kiedy zobaczyliśmy fenomenalną reakcję fanów na koncertach w Hiszpanii, we Włoszech i we Francji, postanowiliśmy umożliwić fanom również w innych krajach w całej Europie obejrzenie koncertu w kinach z ich ulubionymi gwiazdami występującymi na scenie i śpiewającymi ich ulubione piosenki – powiedział Maciej Bral, Vice President & General Manager Disney Channels, Central & Eastern Europe and Emerging Markets.
Od premiery 18 lutego 2013 roku, serial Violetta przebojem wdarł się do serc widzów i stał się numerem jeden wszystkich telewizji dla dzieci w Polsce. Pierwszy sezon serialu przyciągnął przed telewizory 5mln widzów, w tym prawie połowę polskich nastolatek.
Jak pewnie zauważyliście te informacje zamieściło kino ,,Helios'', ale wydarzenie będzie miało również miejsce w innych kinach :) 
Natomiast jeśli chcecie zarezerwować bilety w ,,Heliosie'' (ja właśnie jadę do tego kina) możecie to zrobić bezpośrednio w kinie, Internetowo (na stronie) lub pod numerem telefonu: 24 363 34 45
Mam nadzieję, że jeśli nie wiedzieliście o tym to Wam pomogłam :)
Wybieracie się ?

Ps. Zrobić relacje i umieść na blogu z tego wydarzenia ? 
A i jeszcze jedno : ROZDZIAŁ POJAWI SIĘ JUTRO :)


2 komentarze:

  1. A kto bedzie wystepowac?

    Pozdrawiam, Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie to relacja z koncertu "Violetta EnVivo" w Mediolanie (plus materiały zza kulis)

      Pozdrawiam Niki ♥

      Usuń