wtorek, 8 kwietnia 2014

Rozdział 59 ,,Wyglądałaś tak uroczo...''/ POWRACAM!

CZYTASZ-KOMENTUJESZ-MOTYWUJESZ
KONIECZNIE PRZECZYTAJ NOTKĘ POD ROZDZIAŁEM !!!
_____________________________________________________________
Dedykuję ten rozdział WSZYSTKIM czytelnikom bloga!
Dziękuję, że jesteście :*
Naty
-Jesteśmy-odsłonił mi oczy, a ja ujrzałam duże jezioro i małą łódkę
-Maxi co to ma znaczyć?-zapytałam lekko przerażona
-To miejsce naszej randki-po tych słowach na mojej twarzy pojawił się uśmiech, bowiem uwielbiałam wszystko co jest związane z wodą.
-Podoba ci się?-zapytał z nadzieją w głosie
-Pytasz czy mi się podoba?!-krzyknęłam-Jest pięknie...-dodałam spokojnym tonem
-Wsiadamy?
-Jasne-odrzekłam wesoło
Violetta
Jako, że ja i Francesca cierpiałyśmy z tego samego powody (miłość) postanowiłyśmy, że Fran zostanie dzisiaj u mnie na noc. Weszłyśmy do mojego pokoju, a Francesca od razu rzuciła się na moje łóżko.
-Opowiadaj-powiedziała przewracając oczami
-Ale o czym?-udałam, że nie wiem o co chodzi
-Podpowiem ci jego imię zaczyna się na ,,L'' a kończy na ,,N'' już wiesz o kogo chodzi?
-León?
-Brawoo!-krzyknęła-Chcesz nagrodę za to, że odgadłaś?
-Francesca, nie wygłupiaj się. A co do Leóna to nie rozumiem o co ci chodzi...
-Taa, Violetta mnie nie oszukasz! Wiem, że ta mina to przez niego! Ale chcę wiedzieć co ten idiota zrobił mojej kochanej przyjaciółeczce-wyjaśniła Fran przełączając się na swój wojskowy tryb tak jak ma to w zwyczaju robić, gdy jest bardzo zła.
-Może masz racje, bo widzisz ja.. to znaczy on bardzo się zmienił, a ja nie wiem dlaczego.
-Współczuję ci Violu, ale wiesz nie ma tego złego co by na złe nie wyszło.
-Fran, chyba na dobre nie wyszło.
-Ale dlaczego akurat złe na dobre?! 
-Nie wiem Francesca tak się po prostu mówi.
-Wy Argentyńczycy jesteście dziwni...
-Tak jak Włosi-powiedziałam pod nosem
-Słyszałam to!-krzyknęła, po czym rzuciła się na mnie z poduszką, na co ja jej oczywiście oddałam. 
Francesca
Obudziłam się rano w pokoju Violetty na podłodze. Zaczęłam się bardzo ciężko zastanawiać jak to się mogło stać? Od razu na myśl przyszła mi moja kochana przyjaciółeczka, która właśnie przyszła z łazienki.
-Violu, kochana.-powiedziałam słodkim głosem
-Słucham cię Fran
-Możesz mi wyjaśnić jakim cudem znalazłam się na podłodze?!-krzyknęłam
-Widzisz to całkiem zabawna historia: w nocy miałaś jakiś sen, wywnioskowałam, że o Marco...
-Mówiłaś, że to zabawna historia!-przerwałam jej
-No bo taka jest-dodała-I chyba chciałaś uciec przed Marco i tak jakby lunatykowałaś. I powiem ci nawet, że chciałam cię obudzić, żebyś się poprawiła i nie spała na podłodze, ale wtedy zaczęłaś się ślinić i wzięłaś kciuk do ust, wyglądałaś tak uroczo, prawie jak małe dziecko, więc nie miałam serca cię budzić
-Powiadasz?! Jestem cała zdrętwiała! Jak ty sobie wyobrażasz mnie na zajęciach z Gregorio??-powiedziałam podnosząc się z podłogi
-Już nie marudź.-uśmiechnęła się i mnie przytuliła. Później poszłam się ubrać, zjadłyśmy śniadanie i wyruszyłyśmy w drogę do Studia.
______________________________________________
Tak prezentuje się 1. rozdział po długieeeej przerwie. Mam nadzieję, że chociaż trochę się podoba, a teraz (werble proszę)
POWRACAM!!!
Teraz rozdziały będę już w miarę regularnie, ale dosyć krótkie (z czasem to się zmieni, ale najpierw muszę znów ,,wpaść w rytm''). Nie zaczynam nowej historii tylko ciągnę starą, więc jeśli coś Wam się zapomniało (a na prawdę mogło, bo rozdział był serio dawno) zapraszam do poprzednich rozdziałów :) Może przypomnę kilka głównych wątków:
1) Francesca kłóci się z Marco (zdrada Marco z jakąś dziewczyną)
2) León się bardzo zmienił (na gorsze), Violetta już nie wie czy go nadal kocha.
3)Wrócił Tomas.
4)Natalia odsunęła się od Ludmiły i jest w szczęśliwym związku z Maxim.
5) Maria i German są na wyjeździe (nie długo wrócą), więc Violetta została z Angie w Buenos Aires.
Mam nadzieję, że trochę odświeżyłam pamięć :)) Next pojawi się najpóźniej  w czwartek! 
PROSZĘ KOMENTUJCIE :*
Na koniec 2 filmiki :)
,,Waka waka'' w wykonaniu Luci Gil
Mi się osobiście bardzo podoba :) Dlaczego?
1) Lucia świetnie śpiewa!
2) Teledysk jest genialny :)
3) W pewnym momencie jest ,,Tienes todo''
pewnie się domyślacie czemu się tym jaram xD
A jak nie to pytajcie ;)

Filmik promujący Violettę w kinie
9 maj!
Wybieracie się??
~Do następnego! :*



5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy rozdzaił xD . Sweet ;* pisz dalej a napewno wejdziesz w rytm <3 .

    OdpowiedzUsuń
  2. To niezbyt mam odpowiadać na pytania x DDD Ale komek będzie. :) Sądzę że powinnaś już pomalutku godzić Marescę<333 Ten blog to jedyne co mnie trzyma przy życiu<333 I przede wszystkim TOMASETTA no ja sobie nie wyobrażam bloga bez Tomasetty. ♥ . No tiak zabawna historia x DDD To było dobre! Diga diga !!! ♥ Pozdro! ♥ Bajoszki<333

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie rozumiem czym sie cieszysz a i teledysk genialny i dobrze zaspiewane

    OdpowiedzUsuń