wtorek, 8 kwietnia 2014

ZAPOWIEDŹ OS !

Może jeszcze pamiętacie jak mówiłam Wam o OS, którego napisałam w szpitalu? Postanowiła, że w końcu go opublikuję! Ale będzie mnie to kosztowało trochę pracy, bowiem ma on ok. 10 stron. Teraz pewnie myślisz: ,,Blog i strony? Oszalała!'' Ale nie! Pisałam go w zeszycie, jeszcze tylko muszę go trochę dopracować i... przepisać na komputer. Postanowiłam zdradzić nieco go Wam zdradzić...
O kim?: Viomas 
Tytuł?: ,,Kiedyś każdy znajdzie szczęście...''
Wiem nie mówi Wam to za wiele, ale już nie długo będziecie mogli go przeczytać :) 
PROSZĘ: Napiszcie w komentarzach czy wolicie OS podzielonego na części (wtedy 1. z nich będzie szybciej) czy całego od razu? BARDZO PROSZĘ :*
OS jak na razie widziała tylko jedna osoba, i to nie całego ;) Mogę Wam tylko zdradzić, że początek będzie dosyć smutny...
Postanowiłam nakręcić zwiastun OS, sami zobaczcie:
OS już nie długo !!!
Ps. To jest setny post xD 

2 komentarze:

  1. Całego od razu! <333

    xoxo Nucia ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Całego! <3333
    A poza tym lepiej brzmi Tomasetta, a nie Viomas, ale i tak spoko xd
    Teraz muszę zapoznać się z całą historią :) ~ Werka

    OdpowiedzUsuń