wtorek, 8 kwietnia 2014

WIELKA RENOWACJA BLOGA !

Jeśli wszedłeś/weszłaś dzisiaj na mojego bloga na pewno zobaczyłeś/zobaczyłaś dużo zmian. Nie martw się nikt się nie włamał i nie postanowił wywrócić wszystkiego do góry nogami to tylko ja :D W związku z moim ,,wielkim powrotem'' postanowiłam również odmienić bloga, gdyż stwierdziłam że jest on nudny. 
Co zmieniłam:
  • Uporządkowałam dodatkowe strony (zmieniłam zdjęcia, które były w złej jakości, zmieniłam treść niektórych, jedną usunęłam),
  • Tło bloga, na razie jest takie, ale może jeszcze poszukam innego, myślę że to nie źle współgra z całością,
  • Banner, zrobiłam go sama więc proszę nie kopiować (wyznaję zasadę Xero=Zero), tło banneru to kartka z pamiętnika (V-lovers wiedzą o jaką chodzi), dałam zdjęcie z drugiego sezonu i napis: ,,Miłość, muzyka, pasja...To wszystko znajdziesz w tej historii!'' i tak jest bo faktycznie cała historia oparta jest na tych trzech słowach,
  • Dodałam pasek z piosenkami (patrz u góry), jeśli chcesz żeby piosenki się odtwarzały naciśnij ,,play'', mogłam zrobić tak aby automatycznie się odtwarzały, ale stwierdziłam że tak będzie lepiej, ponieważ mnie to osobiście denerwuje jak wejdę na bloga i piosenki od razu lecę, ale również wtedy blog się może zawieszać,
  • Nowe widżety: Twitter - moje konto, możecie bezpośrednio z bloga wysłać do mnie wiadomość, zaobserwować mnie lub obejrzeć moje tweet'y; Ask - możecie z bloga zadać mi pytanie (nie trzeba mieć konta!).
Jeszcze jedna sprawa: dziękuję WSZYSTKIM z CAŁEGO ŚWIATA, którzy odwiedzają bloga! Dziękuję Wam z całego serca!! Pamiętajcie: TEN BLOG JEST DLA WAS!

Moi czytelnicy z różnych krajów...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz