czwartek, 10 kwietnia 2014

Rozdział 60 ,,Moja kochana przyjaciółeczka''

CZYTASZ- KOMENTUJESZ-MOTYWUJESZ
5 komentarzy=NEXT
(nie licząc moich !)
_______________________________________
Dedykuję ten rozdział mojej wspaniałej, kochanej, (itp., itp.) ANI ;*

Violetta
Doszłyśmy z Francescą do Studia, ona jak zawsze gdzieś zniknęła. Ja postanowiłam od razu iść do sali nie miałam bowiem ochoty na rozmowy typu: ,,Co się stało ?'' lub ,,Dlaczego jesteś taka smutna ?'' A pytania w stylu: ,,Jak ci się układa z Leónem ?'' Nie zdzierżyłabym! Wchodząc po schodach do Studia usłyszałam jak ktoś mnie wola ,,To już nie można wejść do szkoły nie wpadając na nikogo?!''- zapytałam się w duchu. Jednak po chwili odwróciłam się zrezygnowana i ujrzałam Federico, szybko do niego podbiegłam.

-Federico!-krzyknęłam
-Tak to ja a co?-zapytał z tym swoim włoskim akcentem
-Co ty tu robisz?
-Przyjechałem bo stęskniłem się za moją kochaną przyjaciółeczką
-Taa jasne-przeciągnęłam
-Nie wierzysz mi? Czuję się urażony!-dodał
-Nie wygłupiaj się, idziemy do Studia?-zapytałam
-Widzisz, bo ja już nie będę chodził do Studia...
-Jak to?! Dlaczego?! Idę porozmawiać z Antonio!!-odrzekłam stanowczo
-Ha żartowałem!-powiedział 
-Idiota!-odparłam i odeszłam
-Ej Violka nie gniewaj się !-usłyszałam za sobą głos Fede
León
Antonio kazał nam przyjść do auli ponoć to jakaś ,,ważna'' sprawa, ja sądzę że jak zawsze przesadza, ale nie ważne. Mam tylko nadzieję, że jeśli to jest jakiś nowy projekt to nie przydzielą mnie do pary z Violettą! Mam jej już po woli dosyć, ciągle się o wszystko czepia. Po chwili do sali wszedł sponsor Studia i zaczął swą ,,płomienną moę'':                                                                -Witajcie drodzy uczniowie! Myślę, że nie domyślacie się po co Was tu wszystkich zaprosiłem. Otóż mam dobrą wiadomość! Wspaniała piosenkarka i aktorka zgodziła się przeprowadzić warsztaty artystyczne w naszej szkole. Myślę, iż będzie to dla Was cenna lekcja, więc nie zmarnujcie jej!
-Antonio powiesz już wreszcie kim ona jest?-zapytał Andres
-Oto ona....-powiedział i w tym samym czasie do sali weszła....
________________________________________________________________________________
Kto wszedł do sali ?
Co będzie dalej z Leonettą ?
Gdzie będzie mieszkał Fede skoro wrócił do Buenos Aires ?
Tak prezentuje się rozdział 60, jest trochę krótki, ale chciałam go dzisiaj napisać :) Mam nadzieję, że chociaż trochę się podoba. 
Błagam Was komentujcie ! Nawet nie wyobrażacie sobie jakie to dobijające jak jest ,,Brak komentarzy''. Żeby komentować nie trzeba mieć konta !! 
Next może jutro :) 
OD DZISIAJ NOWA KARTA (SPIS TREŚCI) !!! Razem z linkami danych rozdziałów :) 

Faza na piosenki Luci Gil nadal trwa, więc dzisiaj dodaję ,,Tu eres mi canción'' ♥ 
A tu składanka z tą piosenką w tle ♥♥♥
AWWWWW......
~ Do następnego ;* 


17 komentarzy:

  1. Heh ^^ Powiem szczerze że mnie zaciekawiłaś tym kto wejdzie xD I wgl fajnie to napisałaś ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ! Boski rozdział
    Ja chcę Leonette ♥ XD
    Ciekawe kto wejdzie i kim bedzie ta dziewczyna ...
    Czekam na next ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję : * Co do Leonetty to się muszę mocno zastanowić :D

      Usuń
  3. Super :D
    Tylko trochę krótki ;c
    Ale i tak fajny ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie długo będą dłuższe, nie martw się c: Dzięki ;*

      Usuń
  4. Tomas i Violetta!!!
    Plis
    Oni rzadza!
    Uwielbiam Twoj blog, Twoje rozdzialy i Tomasa i Violette!
    PROSZE

    Pozdrowienia, Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 100% będą jeszcze razem :)
      Dziękuję za kom ♥

      Usuń
  5. Trochę krótki ale mam nadzieje że niedługo pojawią się dłuższe rozdziały. ....
    ~W~

    OdpowiedzUsuń
  6. NO HEJOO : D DZIĘKI ZA RODZIAŁ. JESTEŚ NAJLEPSZA !! TY JESTEŚ MOJĄ NAJLEPSZĄ , KOCHANĄ (ITP.) BFF . PS. PAMIĘTAJ : TOMAS + VIOLETTA.

    TWOJA BFF ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super !! Czekam na next <3
    Piszesz świetnie :)
    Zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam :d
    http://fedemila-moja-historia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.Do sali weszła Bridgit Mendler
    2.Pogodzą się bo Leon się zmieni i będzie miły ale będą przyjaciółmi.
    3.Fede zamieszka u Violi ;)
    Myślę że pomogłam .Pisz dalej bardzo lubię to czytać ! ;p

    OdpowiedzUsuń