wtorek, 15 kwietnia 2014

Rozdział 61 ,,O czym mam się nie dowiedzieć?!"

CZYTASZ-KOMENTUJESZ-MOTYWUJESZ
Udało Wam się z 7 komentarzami (za co BARDZO dziękuję)
TO TERAZ:
8 KOMENTARZY=NEXT
(NIE LICZĄC MOICH)
________________________________________________________________________________
León
-Antonio powiesz już wreszcie kim ona jest?-zapytał Andres
-Oto ona....-powiedział i w tym samym czasie do sali weszła nikomu nie znana dziewczyna.
Violetta
Trochę się zdziwiłam, gdy weszła ta dziewczyna do sali, bo w ogóle jej nie znałam a dyrektor Studia mówił, że to wielka sława, po chwili zaczął kontynuować swoją wypowiedź:
-Myślę, że możecie nie kojarzyć osoby, która do nas przyjechała bowiem robi ona karierę na zupełnie innej półkuli świata! Pochodzi ona z Polski nagrała już kilka solowych płyt i zagrała w filmach i serialach. Jest bardzo wybitna, zapraszają ją do swoich programów dziennikarze z całego świata! Macie może jakieś pytania?-zwrócił się do nas
-Antonio, jak koleżanka ma na imię?-zapytała Francesca z tym swoim włoskim akcentem
-No tak zapominałem to jest Caroline
-Cześć !-przywitali się wszyscy
-Od jutra zaczynacie z nią warsztaty-dodał sponsor Studia i wyszedł ja również opuściłam szkołę, gdyż spieszyło mi się do domu
German
Już wróciliśmy z Marią do Buenos Aires. Federico będzie mieszkał u nas w, nie powiem żeby mnie to bardzo cieszyło... ale trudno.
Francesca
Wchodziłam po schodach nucąc sobie pioseneczkę autorstwa Francescy Cauviglii :
-Pogodziłam się z Marco ! HURA* ! Idziemy jutro na randkę ! HURA ! Dlaczego tak się jaram ?! HURA ! W sumie to sama nie wiem !! HURA ! Spadłam ze schodów ! AŁA !!!
-Co się tak wydzierasz?-zapytał mój "kochany" braciszek Luca
-Może pomógłbyś mi wstać z tych przeklętych schodów?! Kto zaprojektował je w tym domu?-powiedziałam oburzona
-Tak się składa, że ty "kochana" siostrzyczko i ty cytat: "Schody muszą być w tym miejscu! To jest najlepsze rozwiązanie!"
-To w taki razie: moje kochane schodki, ja wiem że nie chciałyście zrobić Frańci krzywdy, już dobrze ja to wiem-powiedziałam przytulając się do schodów
-Nie chcesz mi pomóc to nie !-powiedziałam, wstałam ze schodów i poszłam do mojego ślicznego pokoiku
Federico
Schodziłem po schodach (od autorki: tak, napadło mnie coś na schody xD) nucąc piosenkę ,,Luz, camra y acción" Zobaczyłem Germana, który zaczepił mnie- chciał porozmawiać...







[5 MINUT PÓŹNIEJ]
Violetta
Weszłam do domu i usłyszałam kawałek rozmowy mojego taty i Fede:
-Tylko niech Violetta nic się nie dowie dobrze Federico?-zapytał mojego przyjaciela
-O czym mam się nie dowiedzieć?!-wypaliłam
-Violu widzisz..... 






________________________________________________________________________________
Ta daaam! Oto 61. rozdział :) Co do tej nowej postaci: to jest taki Polski akcent w tej historii ^.^ Nie wzięłam nikogo sławnego (w rzeczywistości) dlatego, bo ... [w sumie to nawet sama nie wiem dlaczego xDD] Nie długo święta, więc nie wiem kiedy rozdział (no wiecie do rodzinki się chodzi itp. -_- [do znudzenia]). 
Na koniec moje dziełooooo:
PRAWDA, ŻE PRAWDA ? XDD

PAMIĘTAJ: 8 KOMENTARZY=NEXT
(NIE LICZĄC MOICH !!)
~DO NASTĘPNEGO :*

25 komentarzy:

  1. Supcio. I tak to mój fonik x DD

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne a ty jesteś tą nową postaci xd tak bez urazy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie to nie ja xD 1. Nie mam tak na imię 2. Ta postać będzie starsza :D To co ta postać ma ze mną wspólnego to to, że jest z Polski xD

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie wiem co miało tu być sweet, ale spoko xD Dziękuję za kom ♥

      Usuń
  4. CUDO!!.
    JA ZWYKLE.
    I LOVE YOU!
    Zawsze nie moge sie doczekac do nowego rozdzialu!

    Pozdrowienia, Natalia.
    PAMIETAJ I LOVE YOU!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero zaczęłam czytać a już się wkręciłam i chce nexta XD Uwielbiam cię <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) Czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  7. Extra rozdział. Znam dobrze takie chodzenie po rodzince. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję : ) Chyba większa większość zna ♥

      Usuń
  8. Super. Będzie Tomasetta❓

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak postać z Polski może mieć na imię Carolina? Zastanów się. Już raczej Karolina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak (to o to imię chodziło), ale akcja jest w Argentynie, a Argentyńczyk, by nie wymówił polskiego imienia .

      Usuń
  10. Super rozdział. Czekam na nexta. Zapraszam na mojego bloga http://violettamyhistory.blogspot.com/ właśnie pojawiła się druga część One Shota o Viomas.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na next'a.
    Zapraszam:
    http://tomasettatomasetta.blogspot.com/search?updated-min=2014-01-01T00:00:00-08:00&updated-max=2015-01-01T00:00:00-08:00&max-results=15
    Może troche dziwny,ale zapraszam.
    Dopiero zaczynam. :)
    <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog! Przeczytałam wszystkie rozdziały w niecałe dwie godziny jest mega! Nie mogę się doczekać nexta :D Oby był szybko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję ♥ Next w tym tygodniu ♣♣♣

      Usuń
  13. Zaczynam czytać <3 przeczytałam wszystkie rozdziały, naprawdę bardzo ciekawa historia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aa dziękuję ♥ Historia jak wszystkie inne ♣♦♦

      Usuń