wtorek, 23 września 2014

APRENDI A DECIR ADIÓS

Hmm . . .
Na pewno patrząc na tytuł posta myślisz sobie : "Znowu zaczyna ? Kolejna akcja z usuwaniem bloga. To już nudne . . . " Ale tak właśnie jest, może Ci się wydawać, że przesadzam, dramatyzuję i w ogóle .
Ale . . .
"APRENDI A DECIR ADIÓS"
A więc skoro po roku (w miarę regularnego) pisania bloga mam niespełna trzydziestu czytelników, pod każdym rozdziałem góra sześć komentarzy i niecałe trzydzieści pięć tysięcy wyświetleń to . . . . po co ja mam pisać dalej tego bloga??? Są może dwie-trzy osoby, które motywują mnie do dalszego pisania (Bardzo Wam za to dziękuję : * ) i poza tym nikogo! To dla kogo mam pisać ?? 
Widziałam dziś bloga, który ma około dziesięciu rozdziałów, dziewięćdziesiąt tysięcy wyświetleń, prawie czterystu czytelników  i kilka miesięcy. Nie odbierz tego jako zazdrość, ale czy to moja wina że staram się wypromować bloga ale mi nie wychodzi ?? Czy to moja wina że jeżeli już ktoś czyta to nie komentuje?? I w końcu : czy to moja wina że twierdzę że to niesprawiedliwe ??? Tak teraz pewnie na myśl o mojej osobie przychodzą Ci słowa typu : zapatrzona w siebie egoistka . Ale proszę postaw się na moim miejscu . . . Siedemdziesiąt rozdziałów i takie statystyki ? Ja wiem że nie piszę doskonale i w ogóle, ale . . . 

Dodałam ankietę :

Proszę weź w niej udział, chcę poznać Waszą opinię . . .

14 komentarzy:

  1. Błagam Cię nie usuwaj! Niedawno odkryłam tego bloga, i nie chcę, żeby już to się skończyło. Rozumiem Cię, miałam identyczną sytuację, na starym blogu (nie istnieje już) Postawiłam ankietę: Czytasz? I głosów na tak było ponad 60, a komentarzy średnio pod rozdziałem 2. Jak ktoś komentuje to naprawdę ekstra motywuje, dlatego ja robię to zawsze, gdy coś przeczytam :) Nie pozwól na to, żeby twój blog upadł, wiedz, że są osoby, które go czytają, ale z pewnych powodów po prostu są leniami, i nie mają na tyle... nie wiem czego zabrakło mi słów. Mimo tego że od niedawna czytam twoje cudo, zdążyłam się w nim zakochać ♥ W ankiecie zagłosowałam na NIE. Nie rób tego nie usuwaj <3 Bardzo kocham <3
    Nacik ♫

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyno Ty potrafisz doprowadzić mnie do łez (radości !!)
      Po prostu jesteś wspaniała ♥♥
      Dziękuję Ci : **

      Usuń
    2. Wspaniała to jesteś Ty i wiesz o tym <3
      Kocham twojego bloga <3
      Nie pozwolę na jego usunięcie <3

      Usuń
  2. Nie usuwaj bloga!!!! Ja także jak Nata {kom. powyżej} Dopiero co odkryłam bloga...Bardzo mi się spodobał...Przemyśl to jeszcze... I nie wiem co jeszcze napisać...Po prostu ... nie usuwaj go!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww . . . <33
      Dziękuję, dziękuję ♥
      Normalnie brak mi słów :x

      Usuń
  3. Prosze nie usuwaj bloga! Wielu z nas nie chce tego. Rozumiem że nie masz zbyt wielu komentarzy pod rozdziałami, ale wiem że każdy po przeczytaniu mówi sam do siebie "Ale ona fajnie pisze. Jestem ciekawa/ciekawy kiedy będzie następny rozdział.". Mam nadzieje że chociaż troche cie zmotywowałam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe co mówisz (piszesz w sensie) : *
      Po prostu nie wierzę, że komuś może tak zależeć na tych moich wypocinach : D
      Dziękuję ♥♥♥

      Usuń
  4. Prosze nie usuwaj bloga! Wielu z nas nie chce tego. Rozumiem że nie masz zbyt wielu komentarzy pod rozdziałami, ale wiem że każdy po przeczytaniu mówi sam do siebie "Ale ona fajnie pisze. Jestem ciekawa/ciekawy kiedy będzie następny rozdział.". Mam nadzieje że chociaż troche cie zmotywowałam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. KAŻDY , KTO ZAZNACZYŁ W ANKICIE " NIE " DAŁ KOMENTARZ , CHYBA .. JA JESZCZE NIE , WIĘC .
    BARDZO CIĘ PROSZĘ NIE USUWAJ BLOGA , PEWNIE TO , CO POWIEM NIE BĘDZIE ZBYTNIO ORYGINALNE , BO MÓJ KOMENTARZ TO 5 Z RZĘDU ..
    CZYTAM KAŻDEGO POSTA .. DODAŁAM SIĘ DO CZYTELNIKÓW .. STARAM SIĘ KOMENTOWAĆ , ALE W POPRZEDNIM WYGLĄDZIE NIE MOGŁAM DODAWAĆ TYCH KOMENTARZY .. Z RESZTĄ WIESZ . ♥
    CZYTAM K.A.Ż.D.Y. R.O.Z.D.Z.I.A.Ł. W DNIU JEGO NAPISANIA . ♥
    BARDZO MI ZALEŻY NA KONTYNUACJI HISTORII , BO JEST MEGA CIEKAWA .
    I ONE SHOTY ( ( ♥ ) ) , BARDZO KOCHAM , RAZEM Z PARTAMI ( ( ♥ ) ) .
    I ROZDZIAŁY OD PIERWSZEGO ( ( ♥ ) ) . TO TEŻ WIESZ ♥
    SŁUCHAJ , TEŻ MAM BLOGA , MA O WIELE , WIELE MNIEJ KOMENTARZY I CZYTELNIKÓW ... ALE JAKOŚ ŻYJĘ .. ; CC TRUDNO JEST , WIEM .. WIEM , CO CZUJESZ , BO ( W OPISANEJ WYŻEJ SYTUACJI ) TEŻ MI JEST CIĘŻKO . ♥
    POZDRAWIAM CIĘ MOCNO ♥
    KOCHAM ♥
    `~ MIA ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Mia Mia ♥
      Jesteś jedną z nielicznych osób, dla których ten blog coś znaczy . . .
      Mimo wszystko tak jak innym dziękuję Ci za te słowa, bo dużo one dla mnie znaczą : )
      Dziękuję za wszystkie komy ( te powiedziane też ) ♥
      Kocham Cię : **

      Usuń
    2. NIE MASZ ZA CO DZIĘKOWAĆ .. ♥
      TEŻ CIĘ KOCHAM ♥
      `~ MIA ♥

      Usuń
  6. TU MAX .. ♥
    JEŚLI USUNIESZ , TO TO BĘDZIE JEDEN Z WIĘKSZYCH BŁĘDÓW ... ♥
    NIE NAJWIĘKSZY , ALE .. ♥
    JEŚLI CHOCIAŻ BĘDZIE : O KOMENTARZY .. MASZ MOJE WSPARCIE : **
    `~ MAX ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem to . . .
      Wiem też o wsparciu i za to Ci dziękuję ♥
      Jesteś kochany : *
      Dziękuję ♥♥

      Usuń