piątek, 19 września 2014

Rozdział 70 '' Nadal nie mogę w to uwierzyć ! ''

CZYTASZ - KOMENTUJESZ - MOTYWUJESZ
Dedykuję ten rozdział Tobie ; *
No co się tak patrzysz ??
Ten rozdział jest dla Ciebie kochany czytelniku ♥
___________________________________________________
Narrator 
-Poprosiłem abyście tutaj przyszli, ponieważ chciałem Wam opowiedzieć o nowym projekcie-kontynuował Pablo - A więc YouMix zaproponował, że uczniowie z naszego Stud!a wezmą udział w trasie koncertowej - na te słowa wszyscy zgromadzeni zaczęli klaskać 
-Ale pamiętajcie przed nami jeszcze bardzo dużo pracy - uśmiechnął się 
-Pablo, a jakie kraje odwiedzimy ? -wtrącił się Maxi
-Będą to na pewno kraje Ameryki Południowej - uśmiechnął się dyrektor - Czy macie jeszcze jakieś pytania? - dodał, ale nikt się nie odezwał - No dobrze także do następnych zajęć. Do widzenia - uśmiechnął się i zniknął za drzwiami 
Violetta
-To niesamowite prawda Violu ?? - zagadała mnie Camila
-Tak, nadal nie mogę w to uwierzyć ! Będziemy występować na prawdziwych koncertach, śpiewać dla wielu osób . . . .
-No właśnie, nie mogę się doczekać - mówiła rozentuzjazmowana . Po chwili uśmiech z mojej twarzy zniknął - podeszła do mnie Angie i poprosiła o chwilę rozmowy .
-Violetto proszę Cię to bardzo ważne dla mnie . Chcę z Tobą porozmawiać .
-Ale ja już nie chcę z Tobą rozmawiać - ucięłam 
-Ja nic nie wiedziałam o tej sprawię, proszę musisz mi uwierzyć!
-Nie licz na to . Mam już dość, dość życia w kłamstwie, tych wszystkich pomówień . Angie ja nie chcę tak żyć !-wykrzyczałam i wybiegłam do sali muzycznej. Mimo szczerych chęci usunięcia mojej rodziny z pamięci nie mogłam powstrzymać łez . . . 
Podeszłam do keyboard'u i zaczęłam grać smutną melodię . Po chwili ujrzałam Tomasa, który mi się przygląda . 
-Co tak stoisz? Wejdź -uśmiechnęłam się ocierając łzy
-Co grałaś ?? - zapytał 
-A nawet nie wiem . . . taka melodia prosto z serca .
-To chyba Twoje serce nie ma dziś najlepszego humoru ??
-Niestety . . . -odrzekłam smutno 
-Mogę Ci jakoś pomóc ??
-I tak robisz już dla mnie bardzo dużo . 
-I zrobię jeszcze więcej . . . - podszedł do mnie zdecydowanym krokiem i pocałował . Ja, lekko (a nawet bardzo ! ) oszołomiona oddałam pocałunek. To znaczy, że Tomas coś nadal do mnie czuje ?? 
Ludmiła
Prosto ze Stud!a postanowiłam iść na spotkanie z Federico . Pięć minut później byłam już na miejscu, zobaczyłam tam . . .
______________________________
Ta - daam ! ! !
Jakiś taki dziwny ten rozdział . . . jego pisanie zajęło mi dosłownie kilka minut ; ) Nie no nie wierzę już 70 rozdziałów za nami . . . . no nie mogę . Czy ktoś to jeszcze czytaaa ????? Te moje denne rozdziały X D
No okej co by tu jeszcze napisać ? Hę . . . kiedy następny rozdział ?? Nie mam pojęcia ! Ehh . . . .takie to życie gimnazjalisty X DD 
P.S. Zajrzycie na bloga ? Jest wywiad . . . ^^ 
~ Do następnego : *
   Niki ♥♥♥




6 komentarzy:

  1. Boże,... Cudeńko...
    Kocham te twoje wypociny ... <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rozdział!!!
    Żebyś miała czas i szybko napisała następny, Wiem co to znaczy życie gimnazjalisty....

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj zobacz w końcu ja zawitałam :3
    Widzę, że nowy wygląd! Piękny, bardzo mi się podoba. I nie ma żadnych błędów w komentowaniu - to jest najważniejsze, bo mogę po sobie zostawić ślad :D
    Niech odwiedzą Polskę, chociaż nie, bo to takie ,,zadupie" że nic tu nikt nie zwiedzi xd Viola napiszę jakąś piosenkę <3 :D Beso Viomas/Tomasetty (jak kto woli ;p) Ohhh tyle emocji <3 Ja ich tak mocno kocham, że nie wiem co. Leonetta też jest genialna <3 <3 kocham ich równo ^^ Moje wygłupy Ci niepotrzebne prawda? Głupafka mnie boli, więc piszę co mi popadnie na język. Uważaj, bo jak źle coś zrozumiesz, to dostaniesz jakiejś choroby psychicznej... :P
    Ciekawe kogo zobaczyła Ludmiła :o Rozdział świetny <3 Bardzo mi się podoba twój styl pisania ^_^ ^_^ Jak to komentowałam to było 32669 wyświetleń. 69 xD codziennie spotykam się z tą liczbą xDD
    Kochana czekam na next i życzę weny <3
    Pozdrawiam :*
    Kocham ♥
    Nacik ♫

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sory,że usunęłam kom,ale wyszedł mi zle XD
    Jak zawsze CUDOWNY! <3
    W tym momencie,jak Tomas pocalował Violettę aż miałam dreszczyk <3
    Czekam na next
    Nie pisz,ze rozdziały Twoje są denne,bo nie są,ja je kocham! XD
    Wierze Ci.. Gimnazjum to... zaczynają się schody :( Współczuję Ci
    ♥Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh..
      Zapomniałabym XD
      Masz śliczny wygląd bloga <3
      ♥Pozdrawiam♥

      Usuń