środa, 6 listopada 2013

Rozdział 42

CZYTASZ-KOMENTUJESZ-MOTYWUJESZ
___________________________________________________________________________________
Violetta
Następnego dnia wstałam bardzo wcześnie, ponieważ musiałam się spakować. Tak się cieszyłam, że wychodzę w końcu ze szpitala! Ale jedno mnie dziwi mianowicie: Ostatnio częściej niż zazwyczaj myślę o mojej mamie. Nie wiem czy to symbolizuje kłopoty czy szczęście, nie wiem co myśleć! Tata nie może po mnie przyjechać ma jakąś sprawę, postanowiłam że nie będę wnikać, tak będzie lepiej. Tomas zaoferował się, że może mnie odwieść, na początku nie chciałam się zgodzić, nie to, że boję się z nim jeździć, czy coś! Tylko nie chciałam mu robić problemu... ale on zaczął zasypywać mnie tysiącem argumentów dlaczego chce to zrobić, więc się zgodziłam.
Pablo (w Studio)
-Dzień dobry uczniowie!-powiedziałem wchodząc do sali
-Na początek wie ktoś może kiedy Violetta wychodzi ze szpitala?
-A kogo to obchodzi?-zapytał León
-León co to ma znaczyć?! Nie wolno się tak zachowywać!
-Pablo, Viola już dzisiaj wychodzi ze szpitala-dodała Francesca
-Dziękuję, a co do ciebie Leónie, to zastanawiałem się czy nie dać ci głównej roli w przedstawieniu, które niedługo się odbędzie z okazji świąt. Ale teraz...
German
Policjant powiedział, że muszę do niego dzisiaj przyjść, więc właśnie do niego idę...
(Pięć minut później)
-Dzień dobry-powiedziałem wchodząc do pokoju
-Witam, proszę usiąść
-O co chodzi?
-Mamy pewne informacje co prawda nie są jeszcze one potwierdzone, ale chciałem pana uprzedzić
-Rozumiem
-W razie co, będziemy się z panem kontaktować
-Dziękuję
Ta rozmowa wcale mnie nie uspokoiła, szybko wsiadłem do samochodu....Postanowiłem, że pojadę jeszcze do banku, bo musiałem wykonać przelew.
Violetta
Już wyszłam ze szpitala teraz na zewnątrz czekam na Tomasa, właśnie podjechał i wysiadł z samochodu.
-Cześć Violu-pocałował mnie w policzek
-Cześć-uśmiechnęłam się
-Gotowa?
-Jeszcze pytasz? Nareszcie stąd wychodzę!
-No widzisz.... jedziemy?
-Tak-po tych słowach Tomas schował moją walizkę do bagażnika i odpalił samochód
(10 minut później)
-Dojechaliśmy!-oznajmił mój chłopak
-Wejdziesz do mnie do domu?
-Jasne-uśmiechnął się
German
Jechałem bardzo szybko, aż nagle....
_________________________
Co się stało Germanowi?
CO TO ZA INFORMACJE????
Kto dostanie główne role?? (Męska i damska)
Czy przedstawienie się w ogóle odbędzie?
KOMENTUJCIE!!
Rozdział na 2 blogu jeżeli dziś się pojawi to wieczorem;)




6 komentarzy:

  1. Co się stało Germanowi? Nie wiem
    CO TO ZA INFORMACJE???? Nie mam pomysłu.
    Kto dostanie główne role?? (Męska i damska) Fajnie by było jak by Fran i Marco <3
    Czy przedstawienie się w ogóle odbędzie? No tak
    Rozdział super <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Co sie stało Germanowi ? Zobaczył jak Angie całuję się z kimś :) plissss
    CO TO ZA INFORMACJE ? Nw
    Kto dostanie główne role?? (Męska i damska) Fran i Marco
    Czy przedstawienie się w ogóle odbędzie? Taaaak

    OdpowiedzUsuń
  3. Co się stało Germanowi? jak angie się całuje z kimś !! nie że miał wypadek bo to robi się nudne ten szpital ; //
    CO TO ZA INFORMACJE???? wymyśl coś ;))
    Kto dostanie główne role?? (Męska i damska) - Damska - Ludmi, a męska ttomas
    Czy przedstawienie się w ogóle odbędzie? tak <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam że dopiero teraz piszę komentarz ale nie mogłam wejść na kompa więc dlatego :( . Więc postaram sie w mairę długaśny kom napisać :) hehe
    Odpowiedzi:
    Gemanowi mogł sie stac teoretycznie wszystko. Mógł cos złamać zbić lub coś gorszego ale najlepiej to pozostac przy złamaniu na przykład ręki czy cos w tym rodzaju
    Co to za informacje. Hmm German może się dowiedział że Marija żyję gdzieś i próbuje ja odszukać albo coś związane z Jade lub jej świrniętym bratem
    Główne role dostaną tak jak więcej osób piszę Marcesca <3
    Przedstawienie czy się odbędzie? Hmm może sie odbyc ale na koniec może stać sę jakieś bum (XD) i na przykład główna bohaterka/bohater trafi do szpitala a druga główna postac będzie przy tej pierwszej dzien i noc itd. itd.
    DO ROZDZIAŁU:
    Supeeeeeeeeer. Ciekawi mnie ten wątek z Germanem i policjantami hmm. I co mu się może stać. A może kogoś potrącił. No właśnie może kogos potrącić
    Pozdrawiam i czekam z mega niecierpliwościa na next.
    Pisałam że bedzie długaśny :) XD

    OdpowiedzUsuń
  5. super rozdział lovciam !♥♥♥ a co to damskiej i męskiej roli było by ciekawiej Viola i Leon ♥

    OdpowiedzUsuń