czwartek, 28 listopada 2013

Rozdział 49 ,,Nie umiem pływać!''

CZYTASZ-KOMENTUJESZ-MOTYWUJESZ
___________________________________________________________________________________
Maria
Nagle zadzwonił dzwonek do drzwi, otworzyłam je, a tam stała jakaś kobieta.
-Kim pani jest?
-Ja jest Jade, narzeczona Germana Castillo, a ty to? Nie czekaj już wiem, German zatrudnił cię bo Olgita odeszła
-Nie to jakiś absurd!
-Nie kochanieńka absurdem jest to, że się tak ubrałaś! Co za bezguście!
-Jak byś chciała wiedzieć, jestem jedną z kobiet, które ubierają się najmodniej w kraju, a i jeszcze jedno: JESTEM ŻONĄ GERMANA!
-Maria?!
-Tak to ja... a już cię kojarzę!
-No pewnie przecież jestem Jade LaFontaine
-Wyjdź!
-Nie będziesz mi mówić, co mam robić!
-Wyjdziesz sama, albo zadzwonię po policję!
-Dobra, dobra nie unoś się tak, ale pamiętaj jeszcze tu wrócę!
-A wracaj...
Diego
-To tutaj!-powiedziałem, gdy doszliśmy
-Jak tutaj pięknie-odparła Fran
-Zgadzam się
-Idę się przebrać-powiedziała i wolnym krokiem udała się do przebieralni
(10 minut później)
Czekam na Francescę, która jeszcze nie wróciła... po chwili w końcu do mnie podeszła
-Ile można się przebierać?
-Masz jakiś problem?
-Nie, ale już bym przebrał się pięć razy w ciągu 10 minut, a ty....
-Chcesz tutaj stać i się kłócić czy iść pływać?
-Pływać
-No, więc chodźmy...-powiedziała, i poszliśmy rozpakować rzeczy na kocu
Violetta
Doszliśmy z Tomasem do kina, czyli to tu chciał mnie zabrać...
-Ty wybierasz film-zwrócił się do mnie
-Może horror?
-Nie ma, żadnych, sprawdzałem...
-To może komedia romantyczna?
-A musi być romantyczna?
-Tak idziemy-powiedziałam i pociągnęłam chłopaka do kasy biletowej.
Francesca
Diego poszedł się kąpać, a ja miałam zamiar chwilę się poopalać. Po chwili ktoś wziął mnie na ręce, zorientowałam się, że był to Diego.
-Puść mnie!-zaczęłam krzyczeć
-Koniec leżenia, idziemy do wody-powiedział z uśmiechem
-Ale, odstaw mnie, masz mokre ręce, a ja się nagrzałam na słońcu i będzie mi zimno-odparłam błagalnym głosem
-No dobra...-rzekł nie chętni i mnie odstawił-To co wchodzimy?
-Na prawdę muszę?
-Tak, nie masz wyboru...
-Ale ja nie chcę!
-Wchodzisz albo cię wrzucam. Twoja decyzja...
-No dobrze...-powiedziałam i już chciałam wejść, ale dodałam:
-Ale ja nie mogę!
-Dlaczego?
-Bo, ja...
-No mów
-Nie umiem pływać!
-To cię nauczę-uśmiechnął się
-Daj spokój, jestem za stara żeby uczyć się pływać!
-Nie jesteś! Widzisz? Tam jakaś starsza pani uczy się pływać...
-No, ok, chodźmy...-powiedziałam po czym weszliśmy do wody
Violetta
Siedzieliśmy w sali kinowej, film był bardzo ciekawy, chyba nawet Tomasowi się spodobał. Po chwili...
____________________________________
Co się stało po chwili?
Czy Fran nauczy się pływać?
Czy Jade wróci tak jak obiecała?
Możliwe, że na jakiś czas rozwalę Marescę, ale na pocieszenie małe VS (oczywiście Marescy):
Zaczęłam robić tytuły rozdziałów:)
Na drugim blogu, nie wiem kiedy pojawi się rozdział. Może dzisiaj, i przy okazji Dziękuję, że czytacie;*
Już prawie 50 rodziałów;D
Proszę: KOMENTUJCIE  i dodawajcie się do czytelników;*
Ciao<33


 



6 komentarzy:

  1. Co się stało po chwili? Bachor+popcorn=Vilu cała w popcornie XD
    Czy Fran nauczy się pływać? Tsa
    Czy Jade wróci tak jak obiecała? Tak :D
    Mam ci dowalić czy co? Zniszczyć+Maresca=Już nie żyjesz XD
    Nie no jak możesz na serio ;(
    A do do ogólnie (marescy nie włączając) super rozdział <3
    Czekam na next. I pamiętaj XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Co się stało po chwili? Hahahaha Francesca Restó zgadzam się xDD
    Czy Fran nauczy się pływać? Łi ;)
    Czy Jade wróci tak jak obiecała? Tak ;///

    Ma być Marcesca ! Rozumiesz ? Spróbuj ją zniszczyć to blog przestanie mieć sens. Na może przesadziłam. 8)

    Czekam na nexxxxt ! ;* ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie będzie Leonetty c'nie?
    Rozdział fajny
    Ciekawe co się stało po chwili ...
    ~Kasiaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do Leonetty to się jeszcze zastanowię, ale to jak już w przyszłości będą razem...

      Usuń
  4. Bosko bosko bosko <3 Kocham normalnie
    1 Viomas Beso <3
    2 No może
    3 Może wrócić

    Ma być powrót Marcesci bo jak nie to lepiej nie wiedzieć.
    Co do rozdziału Loveee kocham kocham <33333333333
    I ma wrócić Marcesca
    A co do vs to Beso Marcesci zawsze jest piękne <3

    Pozdrawiam i czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no boska masz talent :*

    OdpowiedzUsuń