poniedziałek, 18 listopada 2013

Rozdział 45

CZYTASZ-KOMENTUJESZ-MOTYWUJESZ
___________________________________________________________________________________
Violetta
Siedziałam tak spokojnie, a po chwili do mojego pokoju wszedł León, powiedziałam w tempie karabinu maszynowego:
-Co ty tutaj robisz?
-Musimy porozmawiać-stwierdził z wielkim spokojem
-Ale nie rozumiesz, że ja nie chcę z tobą rozmawiać?!
-Violu, ja cię potrzebuję....
-Niby dlaczego?-trochę się uspokoiłam
-Bo bez ciebie staję się taki jak Ludmiła-zaczął się tłumaczyć
-Ale nie rozumiesz, że ja nie chcę z tobą być? Kocham Tomasa, i tylko jego...
León po moich słowach zaczął się do mnie zbliżać i po chwili mnie pocałował, ja oczywiście nie oddałam pocałunku. A wtedy do mojego pokoju wszedł tata, od razu wywalił Leóna za drzwi- nie powiem w tym momencie to mi akurat było na rękę. Ale zaraz zaczął się na mnie wydzierać:
-Co ty sobie w ogóle wyobrażasz Violetto?!
-Ja? Nie wiem o co ci chodzi?
-Byłaś zamknięta w pokoju z tym chłopakiem, i na dodatek...
-No co?
-Ty się z nim całowałaś!
-Wcale nie!
-A co widziałem?
-Znaczy ja nie, on tak...
-On co?
-Mnie pocałował!
Tata zrezygnowany usiadł na moim łóżku i dodał:
-Skoro tak, to nie mam prawa na ciebie krzyczeć...-a ja się lekko uśmiechnęłam
-Muszę zdać sobie sprawę, że dorastasz i potrzebujesz więcej swobody...
-No tak...
Rozmawialiśmy tak jeszcze chwilę, a później przytuliliśmy się....
Francesca
-Dlaczego ten Marco nie odbiera???!!!-zaczęłam krzyczeć na cały dom
Zaczęłam rzucać wszystkim dookoła, ubraniami, książkami, wszystkim! Po kilku minutach mój pokój wyglądał jak pole bitwy. Postanowiłam, że trochę tutaj ogarnę, ale zrobiło się jeszcze gorzej. Za chwilę przyszedł Luca i zaczął się na mnie wydzierać, a ja wyrzuciłam go za drzwi!
Angie
Ostatnio z Pablem dosyć mocno się do siebie zbliżyliśmy, ale nie mogę zapomnieć, że jestem z Germanem. Ja i Pablo jesteśmy tylko przyjaciółmi, a propos mój przyjaciel dzisiaj dał mi super zajęcie na wieczór... Siedzę właśnie w domu Castillów i sprawdzam papiery. Zadzwonił dzwonek do drzwi, Olga poszła sprzątać na piętrze, więc postanowiłam otworzyć. Podeszłam do drzwi nucąc ,,Habla si puedas'', po chwili je otworzyłam i zobaczyłam....
___________________________________________________
Kogo zobaczyła Angie?
Czy Viola poczuje coś do Leóna?
Czy León zniszczy Tomasettę?
Czy German postanowi zaufać córce?
Czy między Pablo a Angie będzie coś więcej?
Proszę komentujcie!!! Ktoś się dodał do czytelników;) Dziękuję<333
Dziękuję też Xabianistce za polecenie bloga;)
 






5 komentarzy:

  1. Więc...
    Kogo zobaczyła Angie? Hmm..... ale zagadka nie wiem :D
    Czy Viola poczuje coś do Leóna? Oby nie (Moja Tomasetta zniszczysz ich to zabiję!!! ;D)
    Czy León zniszczy Tomasettę? No nie!!!
    Czy German postanowi zaufać córce? Tak
    Czy między Pablo a Angie będzie coś więcej? Może, może...
    Więc podsumowując:
    1. Rozdział cudny.
    2. Spróbuj zniszczyć Marescę to już nie żyjesz.
    3. Jak zniszczysz Tomasettę to nie żyjesz już dwa razy :D
    4. Pablo i Angie no no ładna parka ;D
    Więc to chyba tyle :D:D:D Pozdr. i czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://violetta-moje-opowiadanie.blogspot.com/2013/11/3-rozdzia.html?showComment=1384790650211#c2657744377914660664 zapraszam do mnie. Z góry mówię że będzie Viomas i Marcesca 3 <3 <3

      Usuń
  2. 1 Może Pablo
    2 Nieeeee (popieram Francescę Resto. Jak ją zniszczysz to zabije trzy razy bo najpierw dwa razy Francesca Resto XD)
    3 Tak <3
    4 Moze może.
    Podsumowując:
    Popieram Francesce Resto <3
    Marcesca-rozwalona-uduszę
    Rozdział genialny cudny itd. <33 kocham

    Na moim blogu niedługo pojawi się next <3
    Pozdrawiam i czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  3. Kogo zobaczyła Angie? Nwm
    Czy Viola poczuje coś do Leóna? Nieeeeeeeee
    Czy León zniszczy Tomasettę? Nieeeeeeeeeee
    Czy German postanowi zaufać córce? Tak <333
    Czy między Pablo a Angie będzie coś więcej? Kocham Pablangie , więc tak :*

    Zapraszam do mnie http://violetta-wg-mnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń