piątek, 13 grudnia 2013

Naprawdę tak sądzicie?

W zakładce ,,Wasze pomysły'' dwa Anonimy dodały kom., że wszystko popsułam ;c
A jak?
Wprowadzając Marię!
Ja sądziłam, że to dobra odmiana, bo chyba na jeszcze żadnym blogu jej nie ma...
Może tak Wam tylko przypomnę:
Maria pojawiła się przez ,,tajemniczą sprawę'' związaną z Germanem. Pod kilkoma rozdziałami pytałam się ,,Co to za sprawa?''. Tylko niektórzy wyrażali swoje zdania i opinie, a teraz macie pretensje ;c Więc sama podjęłam decyzję, że ma być to powrót Mari!
A teraz przestajecie czytać ;c
Jeśli byście podjęli trud napisania takiego rozdziału, wydawał by Wam się fajny, a później ktoś by go negatywnie skomentował, czy nie byłoby Wam przykro?
Ja na prawdę się staram, a napisałam już ponad 50 rozdziałów, musiałam wprowadzić Marię, bo już mi na prawdę weny nie starczało ;c
Jeżeli sądzicie, że tak łatwo pisze się opowiadania, to się bardzo mylicie! Osoby, które mają własne blogi na pewno w takiej sytuacji by mnie poparły...

Zaczęłam się bardzo poważnie zastanawiać nad usunięciem lub zawieszeniem bloga, pierwszy powód macie powyżej, a drugi to taki: Coraz mniej osób komentuje ;c
To dla mnie bardzo przykre, ale najwidoczniej tak musi być...
Nie wiem kiedy następny rozdział, czy też następna część OS (One shot). W miarę możliwości postaram się jak najszybciej...
~~~~~~~~~~~
Jeszcze raz powtórzę pytanie z tytułu post ' a: Naprawdę tak sądzicie?
Proszę wypowiedzcie się na ten temat w kom.♥
Ciao ;c

5 komentarzy:

  1. Coś ty ! To że wprowadziłaś Marię jest dla mnie +. Więcej akcji, wątków.
    Nie usuwaj ani nie zawieszaj bloga !
    Kocham twoje opowiadania !

    Przepraszam, że w takim momencie pod takim postem ale zapraszam do mnie na bloga
    http://w-twych-ramionach-poznalam-milosc.blogspot.com/
    Poszukujemy jeszcze jednej osoby do współpracy ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała z Wami współpracować, nawet myślałam czy nie zgłosić się na Twoim blogu, ale nie wiem czy uda mi się wszystko pogodzić... To przez ograniczenia czasowe, jeśli jednak chciałabyś o tym porozmawiać napisz do mnie e-mail. To mój email: violetta.castillo75@onet.pl Pozdrawiam♥

      Usuń
  2. Osz w dupe! Nie! Nie usuwaj! Przyznaję chyba nie czytałam o Marii i czieszę sie ze ty piszesz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie usuwaj! Ja nic takiego nie mówiłam Czm chcesz usunąć? Ok masz powody bo widzę ślepa nie jestem... Mam bloga i wiem o co chodzi...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pozwolę usunąć!!!!!!!!!!! Jeśli napiszesz mi na nk , że to zrobiłaś to sobie porozmawiamy.....mam na to 2 sposoby
    1.W szkole
    2.Znam twój adres zamieszkania
    Ty mi zawsze do głowy wbijałaś , żebym nie usuwała grup.... posłuchałam Cię , a ty teraz posłuchaj mnie : NIE WOLNO CI USUNĄĆ BLOGA!!. Wymyśliłyśmy przecież nowy język :)

    OdpowiedzUsuń