czwartek, 19 grudnia 2013

Rozdział 53 ,,Proszę mi powiedzieć co się stało?''

CZYTASZ-KOMENTUJESZ-MOTYWUJESZ
_________________________________________________________________________________
German
Weszliśmy na pierwsze piętro, a tam na korytarzu stała Angie. Maria od razu do niej podbiegła i rzekła:
-Cześć Angie, wiesz co z Violą?
-Chyba zabrali ją kilka godzin temu na badania, a teraz leży na oddziale intensywnej terapii. Nie pozwolili mi wejść, powiedzieli, że może to zrobić tylko najbliższa rodzina.
-German, chodźmy
-Ale zaczekajcie!-powiedziała Angie-Musicie zdecydować, które z was tam wejdzie, bo może tylko jedna osoba
-Dobrze, no to ty idź-skierowałem swoje słowa do Mari
-Dobrze-powiedziała po czym zniknęła za zielonymi drzwiami
Maria
Weszłam na oddział, na którym rzekomo leżała moja córka, po chwili podszedł do mnie lekarz
-Przepraszam, kim pani jest?-zapytał
-Nazywam się Maria Saramego, jestem mamą Violetty Castillo, dowiedziałam się, że jest na tym oddziale
-Tak, to prawda. Pani córka miała przeprowadzoną poważną operację, jej stan jest ciężki, ale stabilny
-Rozumiem, ale proszę mi powiedzieć co się stało?
-Violetta Castilo miała wypadek, ktoś ją potrącił i uciekł z miejsca zdarzenia. Policja już ustala kto to był.
-Dziękuję-odparłam i podeszłam do łóżka córki. Była przypięta do wielu maszyn, kiedy ją zobaczyłam zachciało mi się płakać. Widziałam jak moja mała córeczka cierpi, a przecież dla matki to największy ból. Usiadłam obok niej na krześle i zaczęłam mówić szeptem:
-Nie martw się Violu, wszystko będzie dobrze. Na pewno się wybudzisz i wyzdrowiejesz-po moich słowach rozległo się wycie maszyn, lekarz który przed chwilą ze mną rozmawiał kazał mi wyjść z sali. Ja nie wiedziałam co się dzieje, lecz ze łzami w oczach wróciłam do męża i siostry.
Francesca
Siedziałam spokojnie na kanapie, oglądałam film i jadłam popcorn. Po chwili ktoś zadzwonił do moich drzwi. Nie chętnie się podniosłam, gdy je otworzyłam zauważyłam tam....
____________________________________________
Kogo zauważyła Fran?
Co będzie z Violą?
Bardzo krótki i trochę dziwny, ale jest :) Mam nadzieję, że chociaż trochę Wam się podoba ;)
Jest nowa ankieta: ,,Z kim ma być German?'' Głosujcie!!
Błagam komentujcie!!!
Ciao;*


4 komentarze:

  1. Jak zawsze super;*
    Kogo zauważyła Fran? A ja tego nie wiem :D
    Co będzie z Violą? Wybudzi się no raczej chyba... :D
    ;D Pozdr. Ciao ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak każde opowiadanie jest super!! Pozdrawiam ! Ps.Dzięki za polecenie grupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham. Licze na szybki new.
    Kogo zobaczyla Fran. Nie wiem
    Co bd z Vilu. Niech sie wybudzi.
    Pozdrawiam
    ··Gabi Tavelli

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny <3333
    Kogo zobaczyła Fran? Nie wiem xD
    Co z Vilu - Ma się wybudzić :C
    Pozdrawiam ;*
    Z niecierpliwością czekam na next ;***

    OdpowiedzUsuń