poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Roździał 1

To nasza wersja opowiadań Violetty a o to Pierwszy rozdział:
Roździał1
Violetta
Wstałam dzisiaj wcześniej niż zwykle, ubrałam piękną sukienkę i moje ulubione koturny. Postanowiłam, że zadzwonię do Fran.
-Hej Fran!-zapytałam pełna entuzjazmu
-Co?-odpowiedziała zaspana przyjaciółka
-Tak się cieszę, idę dzisiaj na moją pierwszą randkę z Leónem
-Świetnie, ale wiesz normalni ludzie o tej porze jeszcze śpią!-po tych słowach rozłączyła się
León
Wczoraj spędziłem piękny wieczór z Larą, ale jest jeszcze Violetta. No tak mam dzisiaj z nią randkę, muszę poważnie się zastanowić czy na nią pójdę...
Marco
Dziś jest mój pierwszy dzień w Studio21. Podczas mojego przesłuchania do sali weszła czarnowłosa włoszka. Bardzo mi się spodobała, muszę dowiedzieć się jak ona ma na imię! Ale co jeśli ona ma już kogoś? No nic, jeżeli się nie odważę, nigdy się nie przekonam.
Ludmiła
-To jest najgorszy dzień w moim życiu!
-Co się znowu stało?-zapytała moja ,,przyjaciółka'' Naty.
-Ty się jeszcze pytasz? Wczoraj zerwałam z Tomasem!- powiedziałam i zaniosłam się płaczem- Nie Ludmi nie możesz się, aż tak nad sobą rozczulać! Muszę dopilnować, żeby Violetta wyleciała ze Studia!!!Ludmiła odchodzi-pstryknęłam palcami i poszłam.
Violetta
Zajęcia minęły mi szybko, w oczekiwaniu na moją wymarzoną randkę♥ W końcu mam okazje zbudować szczęśliwy związek. Wzięłam torebkę z szafki i ruszyłam pośpiesznym krokiem na umówione miejsce. Czekałam na Leóna już kilkadziesiąt minut, ale on się nie zjawiał. Nagle poczułam, że ktoś siada obok mnie na ławce...
_______________________________________
Kto przysiadł się do Vilu?
Czy Marco dowie się jak ma na imię jego miłość?
Wszystkiego dowiecie się w next:)
KOMENTUJCIE!!!
 


3 komentarze:

  1. Świetny <3
    Co Leon muszisz się zastanowić czy na nią pójdziesz? Co za dupek!
    Marco spodobała się Fran *.*
    Idę czytać kolejny rozdział xd ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział świetny <33
    Idę czytać kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja z Bloga (Jestem Martina) Będe Czytać :*

    OdpowiedzUsuń