poniedziałek, 21 października 2013

Pytanko i przeprosiny;)

Pytanko:
Czy ktoś w ogóle czyta tego bloga???
Bo wyświetlenia rosną, a kom. brak....
Bardzo Was proszę ona bardzo mnie motywują:)
Jedna osoba regularnie komentuje rozdziały i
jest nią Xabianistka love
bardzo Ci za to dziękuję<3
Jesteś super!
 
Przeprosiny:
Dawno już nie było rozdziału;(
Ale to fizycznie przez brak czasu, tu trzeba wypracowanie
napisać tu się uczyć, ja już nie wyrabiam-.-
Teraz jeszcze dochodzi codzienne oglądanie
nowych odcinków (z czego, żeby było jasne
się bardzo cieszę)
Jutro rozdział pojawi się na 90%
Tak na pocieszenie zdradzę, że
fanom Tomasetty i Marescy powinno się
podobać;)
 

6 komentarzy:

  1. Nie powinnaś mieć pretensji do innych że nie komentują ciesz się chociaż z wyświetleń. Zapraszam do mnie Tomasetta---> tomas-i-viola.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby było jasne to nie pretensje, i uważaj co piszesz radzę Ci, wiem gdzie mieszkaszXD

      Usuń
    2. Do prawdy? Ja wiem gdzie ty.

      Usuń
  2. Przepraszam że nie komentuję :( Ale czytam go i bardzo mi się podoba :) Rozumiem Cię że nie wyrabiasz ale ja też tak mam , co rusz jakaś kartkówka i to niezapowiedziana , więc muszę się uczyć na bieżąco. Ale naprawdę z całego serca przepraszam że nie komentują od dziś to się zmieni , co nowy rozdziała będę dawać komcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. <3 Wiem co czujesz. Ja jestem w 6 klasie i po prostu masakra. Kartkówki testy w kółko i jeszcze te próbne omg. Też nie wytrzymuję. Juz się nie mogę doczekać kolejnego rozdziału <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń