środa, 16 października 2013

Rozdział 35

Francesca
Siedziałam sobie spokojnie aż ktoś wszedł do mojego pokoju, był to Marco.
-Cześć Fran...-zaczął nie pewnie
-Co ty tu robisz? A w ogóle jak się tu dostałeś?
-Wszedłem przez drzwi, były otwarte
-Mój brat jest w bardzo złym humorze, i jak cię tu zobaczy to nie wiem co ci zrobi!
-To nie ważne
-Żartujesz sobie? Igrasz z ogniem...
-To też nie ważne, ja po prostu muszę...
-Musisz jak najszybciej stąd wyjść!
-Nie Fran poczekaj jedna minuta
-Ok, ale tylko jedna
-To co wtedy się wydarzyło w parku, to nie tylko jednorazowa sprawa, moja...
-Twoja minuta już się kończy
-Moja miłość do ciebie nadal trwa i będzie trwała. Chciałem żebyś to wiedziała...Cześć-powiedział po czym skierował się do drzwi
-Nie Marco stój!-prawie krzyknęłam
-Tak?-zapytał z odrobiną nadziei w głosie
-Bo ja czuję to samo co ty
-No to...Zostaniesz moją dziewczyną?
-Tak-powiedziałam-A teraz już idź bo Luca się wnerwi-dodałam i pocałowałam chłopaka w policzek
Angie
Obudziłam się następnego dnia w moim pokoju. Był piękny miał fioletowe ściany, urocze zasłonki w kwiatki, itp. Mój German jest taki kochany...martwię się jednak o Vilu co prawda się już wybudziła, ale mimo wszystko... Po chwili z moich przemyśleń wyrwał mnie sms od Pabla, napisał w nim żebym przyszła dziś punktualnie do Studio, bo Antonio chce nam coś ważnego powiedzieć... Więc się ubrałam i zeszłam na śniadanie.
Jade
Mieszkam z moim braciszkiem w malutkiej kawalerce nie jest w niej pięknie, ani nic, ale mówi mi, żebym nie narzekała....Tak łatwo mu mówić, straciłam Germana, piękny dom, to wszystko łącznie z prestiżem.
Antonio
(W gabinecie dyrektora)
-Pablo, Angie, Beto, Gregorio dziękuję, że przyszliście. Mam wam do powiedzenia dwie ważne rzeczy, mianowicie: będziemy mieć w Studiu nową nauczycielkę-Jackie będzie uczyć tańca
-Ale jak to przecież ja uczę tańca?!-zapytał zdenerwowany Gregorio
-Spokojnie Jackie będzie uczyć tańca nowoczesnego
-Taniec nowoczesny, kto to wymyślił-mruknął do siebie
-A druga to taka, że wyjeżdżam, nie wiem na ile, więc postanowiłem wybrać nowego dyrektora, właściwie dyrektorkę
-Co jak to kogo?-zapytał Beto, a przy okazji upuścił paczkę ciastek na podłogę
-Nową dyrektorką zostaje Angie!
-Ja na prawdę?-zapytała Angie z niedowierzaniem
-Tak, a teraz przepraszam muszę już iść do widzenia!
Angie
Po zajęciach zrobiliśmy krótkie zebranie i opowiedzieliśmy uczniom o planie Antonio, przedstawiliśmy także nową nauczycielkę Jackie. Bo tym wróciłam do domu i zaczęłam czytać...
Tomas
Właśnie wchodzę do szpitala muszę wyjaśnić pewne sprawy z Violettą. Otworzyłem drzwi do jej sali i zobaczyłem...
________________________________
Co zobaczył Tomas?
Czy to co zobaczył radykalnie wpłynie na sprawy związane z Tomasettą?
Czy Maresca będzie szczęśliwa?
Czy Angie poradzi sobie na nowym stanowisku?
Czy Jackie będzie dobrą nauczycielką?
Komentujcie♥♥♥♥
Jest wena!!! Ale czasu zbyt dużo nie ma;( Na jutro list z polaka -.- Jutro prawdopodobnie będzie rozdział;)





3 komentarze:

  1. Wiesz ja bardzo bym chciała żeby Maresca była happy a nie sad. Luca mógł by wejść i powiedzieć mu że ma się od niej odwalić, a oni spotykali by się tak żeby on nie wiedział :D A co do rozdziału też super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tomas mógł zobaczć nie wiem Leona/Diego całującego Violettę (oby nie ale to mój wymysł). Znając opowiadania to na pewno sprawy z Tomasetta przejdą na inny tor. Marcesca forevere (więcej chyba nie musze pisać o nich) <3. Hmm Angie może mieć jakieś problemy przez Gregoria np. ale dzięki pomocy przyjaciół da radę. Jackie może być dobrą nauczycielką lecz ostra i bardzo wymagającą. To były odpowiedzi na pytania a teraz ogólnie. Rozdział <3 kocham normalnie po prostu boski. Liczę na to że w kolejnych rozdziałach będzie tak samo dużo pytań i akcji <3 z niecierpliwością czekam na next (z mega niecierpliwością). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do pierwszego pytania to chyba masz racje -.-, ale jeszcze się zastanowię, muszę jakoś napędzać akcję:D (Ale nie wiem do końca bo jestem wielką fanką Tomasetty i może to zwycięży) :)

      Usuń