wtorek, 29 października 2013

Rozdział 40

Zanim rozdział:
Masz konto google? Jak tak dołącz do witryny ,,Czytelnicy'':)
To bardzo wiele dla mnie znaczy!
___________________________________________________________________________________

Violetta
-Panna Castillo?
-Tak coś się stało?
-Wszystkie badania są w porządku, już juro wychodzisz do domu
-Dziękuję tak się cieszę!-powiedziałam, a po chwili lekarz wyszedł z mojej sali
Zaczęłam pisać coś w moim pamiętniku, ale przypomniałam sobie, że muszę to powiedzieć Tomasowi, więc szybko chwyciłam telefon i napisałam do niego sms-a:
Cześć Tomas!
Jutro wychodzę ze szpitala!
Kocham cię, pa!
Viola
Po napisaniu postanowiłam poczytać książkę, żeby Angie się nie zmartwiła, że ona w ogóle mnie nie zainteresowała... Nosiła ona tytuł ,,Rozdarte serce''* przeczytałam pierwszą stronę, drugą, a po chwili mnie pochłonęła.
Diego**
Właśnie lecę z Madrytu do Buenos Aires, mój samolot opóźnił się dwie godziny, jakiś bachor kopie mnie w fotel, obok mnie śpi jakaś staruszka, a na dodatek strasznie się nudzę. W Argentynie mieszka mój kuzyn-Tomas, nie przepadam za nim, ale chcę się dostać do takiej jednej szkoły dla artystów, nie tylko z powodu muzyki....są tam super dziewczyny! Mają własną stronę w necie, jak ją oglądałem był tam spis uczniów, jedna taka-Violetta Castillo jest mega boska, ale mój kuzyn mówił, że jest zajęta... Normalnie to bym ją odbił, ale to jego dziewczyna, ja to mam pecha! A wracając do sprawy samolotu, ciągle ludzie coś ode mnie chcą: ,,Która godzina?'', ,,Skąd jesteś?'' itp. To wkurzające! Nie można sobie nawet w spokoju pomyśleć. Jeżeli ten lot to zapowiedź tego jak będzie wyglądało życie w nowym kraju, to ja chcę wracać do domu!
Lara
Ciągle praca, praca i jeszcze raz praca! Nie mam czasu na życie prywatne, a co dopiero miłosne-,- Ten León ahh... Skrzywdził mnie, ale ma w sobie takie coś, taki magnes, który mnie przyciąga! Muszę go zachęcić, aby spróbował na motorach. Na pewno jest świetny!
German
Viola już nas powiadomiła o tym, że wychodzi ze szpitala. Jutro pojadę ją odebrać, ale mam wielkie zmartwienie... Znów wynikła ta ,,stara'' sprawa...
Tomas
Tak się cieszę, że Vilu już wychodzi będziemy mogli spokojnie rozmawiać, nie to co w szpitalu... Chociaż z Violettą zawsze i wszędzie jest genialnie. Mam plan, żeby zaprosić ją na randkę, ale nie wiem jak to odbierze, jesteśmy parą, ale wszystko dzieje się tak szybko... No nie ważne! Kocham ją i chcę jej to udowodnić!
Naty
Od kilku dni spotykam się z Maxim jestem szczęśliwa! Lu już nie wtrąca się w moje życie, przynajmniej ja i mój chłopak na to nie pozwalamy! Dzisiaj były fajne zajęcia w Studiu, Angie pokazała nam nową piosenkę, a Gregorio nauczył choreografii. To dziwne, ale odkąd Angie jest dyrektorką, jest jakiś milszy dla otoczenia. No cóż wszyscy się zmieniają.
German
Po kolacji cały w nerwach, usiadłem do pracy nie mogłem się w ogóle skupić! Po chwili, mój telefon zaczął dzwonić był to...
__________________________________
Kto zadzwonił do Germana?
Czy będzie randka Tomasetty?
Czy Gregorio na prawdę się zmienił?
Czy Ludmiła da spokój Naxi?
Co to za ,,stara'' sprawa???
Czy Diego zawalczy o Violettę?
Jak spodoba się książka Violi?
Mam nadzieję, że się podoba szczególnie z tą ,,sprawą'' zobaczycie namieszam! Obiecuję!!!
Teraz wyjaśnienia gwiazdek:
*(,,Rozdarte serce'')- druga książka o Violettcie, bardzo mi się spodobała i dlatego ten tytułXD
Fotka:
**(Diego)-nowa postać, kuzyn Tomasa, jest z Hiszpani, lekko (a może bardzo) namiesza
KOMENTUJCIE!!!
Ps. Jest moc!! Mam wenę:)) Ale i tak piszcie swoje pomysły (tak na wszelki wypadek;)) 



4 komentarze:

  1. Jesli ta "sprawa" to Jade to mam na cb focha a jeśli powiesz że nie a tak będzie to wiem gdzie mieszkasz. No bym zapomniała dobre słowo o rozdziale no nie wiem czy będzie :)
    -Fajnie ci wyszło z tym Diego.
    A widzisz jednak jest. Pozdr. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie martw się to nie Jade:) To coś innego... Pozdr.♥

      Usuń
  2. 1 Hmm nie mam pomysłu
    2 Tak <3 chociaż
    3 Nieeeeeeeeeeeee było by głupio troszkę bo on nadaje opowiadaniu takiego śmiechu i pikantności XD
    4 Niby tak ale będzie knuła hehe
    5 Hmm coś z mama Violetty
    6 Może próbować
    DO ROZDZIAŁU:
    BOSKI JAK ZAWSZE kocham po prostu twoje opowiadanie <3 z Mega niecierpliwością czeka m na next. <3333333 Kocham i dziękuję za dodawanie bo gdyby nie to to bym się wynudziła w domu sama :( hehe <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wszystkie Twoje pomysły:) To między innymi dzięki Tobie nadal piszę tego bloga! Mam pytanie: Czy mogłabyś dodać się do czytelników? (Z góry dziękuję!) Pozdrawiam!:)

      Usuń