środa, 9 października 2013

Rozdział 31

Tomas
Po chwili zobaczyłem Fran, która stała przed salą, postanowiłem, że do niej wyjdę. Już nacisnąłem klamkę, a nagle maszyny zaczęły ,,wyć'', lekarz kazał mi natychmiast wyjść. Podczas, gdy lekarze wbiegali i wybiegali z sali numer 6 ja tłumaczyłem Fran co się stało. Moja przyjaciółka zrobiła się blada jak ściana.
-Fran, spokojnie, bo jeszcze ty będziesz tutaj leżeć...
-Ale jej nic nie będzie prawda?-powiedziała takim głosem, jakim mówią dzieci: ,,Ale dostanę tą zabawkę prawda?''
-Fran oczywiście, że nie
-Ale jednak to chyba coś poważnego, a co jeśli ona nie...
-Francesca, nie mów tego, nie wolno nam nawet tak myśleć-powiedziałem i ją przytuliłem
Camila
Po tym zdarzeniu z Vilu trudno mi normalnie funkcjonować. Fran do mnie zadzwoniła i powiedziała w jakim jest stanie, poszukałam o tym trochę w Internecie, i przeczytałam, że teoretycznie to nie jest jakaś bardzo ciężka sprawa, ale praktycznie jest 50/50 wyzdrowień z tego co ma Viola. Jeszcze dzisiaj nie ma zajęć, więc ciągle o tym myślę:( Może poczytam książkę, w ten sposób choć na chwilę oderwę się od rzeczywistości.
León
Zajęć w Studio, nie było, ale można było przyjść poćwiczyć umówiłem się z Ludmiłą w sali muzycznej. Oczywiście jak zawsze się spóźniła kiedyś, gdy byłem wpatrzony w Violetę pewnie bym się na nią wściekł, ale dzisiaj udałem że tego nie zauważyłem. Po chwili zaczęliśmy śpiewać
 
Leon & Ludmiła
Kiedy już wyśpiewaliśmy ostatnie słowa piosenki nasze usta połączyły się w piękny pocałunek. Gdy te piękne kilka sekund się skończyło zapytałem:
-Ludmi czy zostaniesz moją dziewczyną?
-Tak, León tak
Postanowiliśmy, że razem spędzimy wieczór, poszliśmy do kina, a później na kolację.
German
Jest już 19, a my nadal nic nie wiemy. Nawet tego co się stało w sali, w której jest Viola. Po chwili wyszedł jakiś lekarz, postanowiłem zapytać co z Violetą.
-Przepraszam, co z Violetą Castillo?
-Pan jest jej tatą?
-Tak proszę mówić
-...
_____________________________
Co powie lekarz?
Czy León i Ludmiła będą szczęśliwi?
Przepraszam, że taki krótki<3
Komentujcie<333
Mam dołka, bo na żadnym z bogów które czytam nie ma rozdziału:(
A może Wy macie jakieś ciekawe blogi? Jak tak dajcie linki:)
Na koniec kilka gifów:
Bienvenue!
Le Studio 21
Pleins de Calins samochód Violetta przesłuchanie syna réussie



5 komentarzy:

  1. Super , mam nadzieję że Violi nic nie będzie

    OdpowiedzUsuń
  2. <333333333333333333333333 nie no po prostu kocham <3 rozdział genialnyyyyyyy kocham to jedno z ulubionych moich opowiadań które czytam <3 a i czy zrobisz tutaj Marcescę?

    OdpowiedzUsuń