piątek, 25 października 2013

Rozdział 38

Francesca
Kiedy skończyliśmy śpiewać nasze usta złączyły się w piękny, ale krótki pocałunek, w końcu dużo osób się na nas gapiło... Później usiedliśmy przy stoliku i wypiliśmy koktajle truskawkowe.
(Koktajle Marco i Fran)
Następnie poszliśmy do mojego domu i postanowiliśmy obejrzeć jakiś horror.

Violetta
Dzisiaj moją nudę, choć trochę umila czytanie książki, którą wczoraj wieczorem przyniosła mi Angie. Nie jest zbyt ciekawa, ale... Zaczęłam czytać, otworzyłam książkę, ale po pięciu minutach, totalnie mnie znudziła... Po chwili drzwi do mojej sali się otworzyły, byłam strasznie ciekawa kto to. Był to....
Angie
Pożyczyłam moją ukochaną książkę, Vilu i nie mam co czytać -,-. Na pewno ją bardzo zaciekawiła, czytałam ją już około pięć razy, ale jeszcze mi się nie znudziła. Idziemy dzisiaj z Germanem na romantyczną kolację.
Tomas
-Cześć Violu-powiedziałem wchodząc do sali
-Cześć-odpowiedziała
-Musimy porozmawiać....
-Masz racje, miałam nadzieję że tutaj przyjdziesz
-Po tym co się ostatnio stało...muszę się ciebie coś zapytać...
-Tak?
-....
______________________________
Co powie Tomas?
Jak uda się kolacja Germangie?
Czy Luca zorientuje się, że Marco jest u nich w domu?
Krótki wiem, ale może dzisiaj będzie następny;)
KOMENTUJCIE!
Na koniec kilka różnych zdjęćXD







 




5 komentarzy:

  1. Super rozdział, świetnie piszesz

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak napisałaś o tym że Marcesca poszła do Francesci domu to nie mówię co mi przyszło na myśl. A Luca mógłby się nie zorientować że Marcuś jest u nich a najlepiej by było gdyby został na noc u nich hahaha nie no żart ale śmiesznie by było. NP: Marcesca sobie spi i nagle do pokoju wchodzi Luca. Pobudkę by mieli niezłaą haha Nie no dobra a tak na serio. Co do rozdziału genialny jak zawsze <3 kocham to. Wracając do zadanych pytań. Co Tomas powie? Że zrywa z Vilu :( oby nie. Kolacja Germangie hmm może się udać . A co do Marcesci to juz napisałam. <3 Kocham twoje opowiadanie. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też zgadzam się , żeby z nią zarwał :(

      Usuń
    2. Tomas nie może powiedzieć, że zrywa bo jeszcze nie są razem;)

      Usuń
  3. To coś mi się pokręciło z tym zrywaniem. To może że chciałby z nią chodzić

    OdpowiedzUsuń