wtorek, 3 września 2013

Rozdział 11

Tomas

Nagle zobaczyłem, że León podchodzi w naszą stronę.
-Ja, przyszedłem błagać o drugą szansę, a ty już jesteś z nim!!-León zaczął krzyczeć na moją dziewczynę
-Ona nie musi ci się z niczego tłumaczyć-zacząłem ją bronić
-A ty się nie wtrącaj!-kontynuował León
-Jakim prawem robisz aferę pod moim domem?-zapytała Viola-Wiesz nie odpowiadaj, Tomas idziemy-kontynuowała
German
-Angie, wybacz, ale muszę iść coś załatwić-powiedziałem do narzeczonej
-Nie ma sprawy, miałam właśnie iść do mojej mamy. Do zobaczenia w domu.
Muszę iść do Studia21 nie mogę pozwolić na to, żeby Angie została bez pracy, a Viola bez szkoły.
Pośpiesznym krokiem ruszyłem w stronę szkoły, przez przypadek wpadłem na jakąś kobietę.
-Bardzo panią przepraszam-zacząłem
-Nic, się nie stało, szczerze miałam nadzieję, że się spotkamy-odpowiedziała
-Jade?!-zapytałem z niedowierzaniem
-German, proszę wróćmy do siebie-zaczęła mnie błagać
-Nie mam czasu, a poza tym nie chcę do ciebie wracać!-powiedziałem i poszedłem dalej
-Jeszcze tego pożałujesz!!!-krzyknęła z oddali Jade
Po pięciu minutach byłem już na miejscu. Na drzwiach wisiała kartka:
Studio21 zamknięte do odwołania.
Gabinet dyrektora otwarty w godzinach
7:00-17:00
                               Antonio Fernández Vallejo 
 


Otworzyłem drzwi i zacząłem szukać Antonia postanowiłem, że pójdę do gabinetu dyrektora.
-Dzień dobry, Antonio-przywitałem się
-Dzień dobry, German. Jeśli przyszedłeś wypisać Violettę to proszę cię nie rób tego, ona ma wielki talent-odpowiedział
-Nie to nie o to chodzi.
-Kamień spadł mi z serca, w czym mogę ci pomóc?
-Antonio, czy przyjąłbyś pomoc finansową z mojej strony?
-Normalnie bym się na to nie zgodził, ale toniemy w długach.
-Proszę bardzo-powiedziałem podając właścicielowi Studia kopertę
-Dziękuję ci z całego serca-uśmiechnął się do mnie
-Do widzenia, Antonio-pożegnałem się i ruszyłem w stronę domu
Violetta
-Dziękuję, ci za to mile spędzone popołudnie-uśmiechnęłam się do mojego chłopaka
-Cała przyjemność po mojej stronie-odpowiedział
-Tylko León, zepsuł mi dzisiaj humor-posmutniałam
-Nie martw się, odprowadzić cię do domu?-zapytał
-Jak chcesz to możesz-znów się uśmiechnęłam
Marco
-Francesco, może przejdziemy się na spacer?
-Jasne, chodźmy-uśmiechnęła się do mnie
-Mam do ciebie pytanie.-zacząłem
-Tak, o co chodzi?-zapytała
-Możemy się nie kłócić i nie obrażać na się na siebie?-powiedziałem siadając na ławce
-Mi też się to nie podoba, więc tak-odpowiedziała siadając obok mnie
-W takim razie zgadzamy się-uśmiechnąłem się
Po chwili nasze twarze zbliżyły się do siebie, a usta złączyły się w najpiękniejszy pocałunek na świecie.
-Kocham cię-wyszeptałem mojej dziewczynie do ucha
-Ja ciebie też
-Muszę już iść nie gniewasz się?-zapytał
-Nie, leć. Pa!-pożegnała się i pocałowała mnie w policzek na pożegnanie
Violetta
-Już dochodzimy-powiedział Tomas
-Dzisiaj był super dzień-uśmiechnęłam się
-Mam sms-a ciekawe od kogo?-zastanawiał się mój chłopak
-Sprawdź-powiedziałam
-To od Pabla, napisał, że już jutro otwierają Studio i zajęcia odbywają się zgodnie z planem-powiedział
-Ale się cieszę!-wykrzyknęłam
-Jesteśmy na miejscu- uśmiechnął się
-Może zostaniesz na kolacji-zaproponowałam
-Nie przepraszam, ale muszę zająć się kuzynką, pa!-pocałował mnie na pożegnanie i poszedł w stronę swojego domu
German(już po kolacji)
-Angie, nie musisz się już martwić Antonio przyjął moje pieniądze i jutro otwiera Studio-powiedziałem do narzeczonej
-Bardzo się cieszę, dziękuję ci-uśmiechnęła się
-Pójdę zobaczyć co słychać u Violi
-Jest u siebie w pokoju-poinformowała mnie Angie
Wszedłem po schodach, chwyciłem za klamkę, otworzyłem drzwi, i już wchodziłem do pokoju kiedy zobaczyłem...
___________________________________
Co German zobaczył???
Czy León będzie chciał rozdzielić Tomasettę?
Czy Jade zniszczy Germangie?
Komentujcie!!!
BŁAGAM PISZCIE SWOJE POMYSŁY NA WĄTKI!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Pamiętacie? Odcinek 1 sezonu 1♥
 
 



2 komentarze:

  1. Co German zobaczył??? Nie wiem
    Czy León będzie chciał rozdzielić Tomasette?
    tak
    Czy Jade zniszczy Germangie? Oby nie
    Piszesz super♥♥ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Leon na pewno rozdzieli Tomasette (czy jak to tam można nazwać)
    I zrobi coś takiego, że Violetta mu wybaczy i będą znów razem!
    A Tomas wyjedzie lub znajdzie se jakąś laskę .. albo okaże się, że Tomasek to zwykły podrywacz ..

    OdpowiedzUsuń