poniedziałek, 9 września 2013

Rozdział 16

Maxi
Postanowiłem, że przed zajęciami pójdę do Naty, która leżała w szpitalu. Wszedłem po schodach, znalazłem salę wskazaną przez pielęgniarkę, otworzyłem drzwi i zobaczyłem Naty, która całowała się z Andresem. Kiedy ich zobaczyłem poczułem się okropnie, po kilku chwilach mnie zobaczyli i Natalia zorientowała w jakiej beznadziejnej sytuacji się znalazła.
-Maxi, to nie tak jak myślisz-zaczęła się tłumaczyć
-Zero honoru-powiedziałem i wyszedłem
 Jak ona mogła mi to zrobić?-zastanawiałem się-Nie wierzę, po niej się tego nie spodziewałem! Dlaczego mam takiego pecha w miłości? Przecież chyba każdy na nią zasługuję?! Najwyraźniej ja nie! Muszę iść na zajęcia, jeszcze chwila i się spóźnię.
Francesca
Dobra Fran, musisz to wyjaśnić. Rozegraj to na luzie, po prostu do niego podejdź i porozmawiaj, przecież cię zrozumie-mówiłam sama do siebie-Tylko nie mogę zacząć panikować, spokojnie-myślałam-A co jeśli on...? Nie to nie możliwe, a co jeśli jednak. Nie Fran uspokój się!!-rozmawiałam sama ze sobą. O widzę Marco, idę w końcu raz się żyje.
-Cześć Marco-przywitałam się
-Nic nie mów-powiedział i pokazał mi na tablecie film, na którym całuję się z Leónem
-Skąd to masz?-zapytałam ze łzami w oczach
-To nie ważne, jak już musisz wiedzieć jest w Internecie, a jak  musisz wiedzieć dokładniej dodała go Ludmiła-odparł
-Czy to oznacza...-nie chciało mi to przejść przez gardło
-Ja tego nie chcę, ale mnie do tego zmusiłaś. Bardzo mi przykro...
-Marco, błagam cię wybacz mi!!!-zaczęłam krzyczeć zapłakanym głosem
-Francesca, przestań całe Studio cię słyszy. Zrywam z tobą.-powiedział i odszedł
-Co ja zrobiłam???-zaniosłam się płaczem
Ludmiła
Widziałam Fran, która siedziała i płakała. Postanowiłam, że do niej podejdę.
-I co Marco cię już rzucił?-zapytałam szyderczo
-Wiesz Ludmiła kim jesteś?-spytałam
-Tak, boginią-odpowiedziałam
-Nie żmiją! Tym razem posunęłaś się za daleko-powiedziała i weszła do Studia
-Oj Fran, ja zawsze posuwam się za daleko
Idzie Tomas, muszę odbić go Violettcie. Do dzieła!
-Cześć Tomas-uśmiechnęłam się
-Co chcesz Ludmiło?-zapytał
-Co się stało? Kiedyś jak nie byłeś z Violettą, nie odzywałeś się tak do mnie
-To nie twoja sprawa, i pry okazji widziałem filmik, który wrzuciłaś do sieci.
-Jaki filmik?-zapytałam
-Nie udawaj głupiej! Ten film z Fran i Leónem!-powiedział i poszedł
German
Myślałem, żeby zrobić w ogrodzie basen, muszę zapytać Ramallo ile by to kosztowało i w ile czasu było by to zrobione.
-Ramallo!
-Tak, Geraman?
-Proszę postaraj się zorganizować, wszystkie potrzebne rzeczy do zrobienia basenu w ogrodzie dobrze?
-Jasne, zabieram się do pracy-powiedział i wszedł do gabinetu
Dzisiaj nie mam żadnych spotkań więc, popatrzę trochę co się dzieje na świecie. Pomyślałem i włączyłem komputer. Przejrzałem wiadomości i postanowiłem, że obejrzę jakiś film na You Tube. Wszedłem na stronę i zobaczyłem, że najpopularniejszy film, to ten, który przysłała Ludmiła Ferro pod tytułem ,,Zdrada''. Postanowiłem, że go obejrzę ponieważ jego autorka chodziła z Violą do Studia. Najpierw przeczytałem opis.
Treść opisu:
Główna bohaterka filmu
(Francesca) jest z Marco, a całuje się z Leónem.
Nie ładnie XD
Biedny Marco...
Miała to być zwykła próba, a zrobiła się
ZDRADA!!!
Po przeczytaniu obejrzałem film, faktycznie Francesca nie powinna tak robić, ale Ludmile nie wolno publikować filmów z jej prywatnego życia! To nie w porządku! Postanowiłem, że na koniec przeczytam komentarze.
Treść kilku komentarzy(to komentarze osób ze Studia):
Maxi Ponte: Fran nie wierzę dlaczego to zrobiłaś?
Wszystkie jesteście takie same tylko zdradzacie!
P.S. Nie martw się Marco, wiem jak się czujesz;(
 
Camila Torres: Do Maxiego: Ok, Fran źle zrobiła, ale
nie sprawiaj, że czuje się jak najgorsza osoba na świecie!
 
Andres: Ja zgadzam się z Maxim.
 
Luca: Zejdźcie z mojej siostry!!!
 
Napo: Do Luci: A ty kim jesteś żeby mówić co mamy robić?!
 
Miałem włączyć ten komputer dla relaksu, a tylko się zdenerwowałem! Postanowiłem, że pójdę do gabinetu i pomogę Ramallo.
Violetta (po zajęciach)
-Widziałeś filmik z Fran?-zapytałam Tomasa
-Tak, nie wiem jak Ludmiła mogła to zrobić.
-Wystarczyło, że była sobą.
-W sumie prawda.
-Tak, ale bardziej martwię się o Fran ciekawe jak się trzyma?
-Nie wiem nie rozmawiałem z nią jeszcze dzisiaj
-Ja też nie
-Violu, ostatnio strasznie się od siebie oddalamy nie sądzisz?
-Tak, i  chcę to zmienić!!
-Ja też! Co powiesz na to, żebyśmy poszli jutro na randkę?
-Świetny pomysł-odparłam
-Dobrze, to jutro po zajęciach ok?
-Ok, a gdzie?
-To już będzie niespodzianka-uśmiechnął się
-Dobrze
-Odprowadzić cię do domu?-zapytał
-Tak-uśmiechnęłam się
León
Biedna Francesca, pewnie jest jej smutno po tym filmie i komentarzach. Pójdę ją pocieszyć.
-Cześć Fran-uśmiechnąłem się
-Hej-otarła łzy
-Jak się trzymasz?-zapytałem
-Jakoś-uśmiechnęła się
-Głupio wyszło prawda?
-Czy ja wiem?
-Posłuchaj, mam pytanie: Czy chcesz być moją dziewczyną?
-...
_________________________________
Co odpowie Fran?
Co wyniknie z filmiku?
Co będzie z Maxim?
Jak German zareaguje na filmik?
Ważne: Jak komentujecie to motywujecie! Więc błagam komentujcie! Potrzebuję motywacji♥♥♥





10 komentarzy:

  1. Co odpowie Fran? Może Tak może nie nie wiem
    Co wyniknie z filmiku? Coś złego
    Co będzie z Maxim? Załamie się biedaczek :)
    Jak German zareaguje na filmik? Coś zrobi
    Mam nadzieję że dobre odpowiedziałam xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rozdział :**
    Zapraszam do mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Posłuchaj , ja bym napisała , że Fran się zgodziła :)
    Super rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tak będzie, a może nie... Dowiesz się czytając nextXD

      Usuń
  4. Co odpowie Fran? Nie.
    Co wyniknie z filmiku? Coś złego.
    Co będzie z Maxim? Załamie się. I nie da 2 szansy Naty .
    Jak German zareaguje na filmik? Niech to zostawi . Nie jego sprawa .

    Po 1 . głupie to że Andres jest ''mądry'' ale rób jak chcesz.
    Po 2 . Ale debil z Leona najpierw Viola , potem Lara a potem kurde Fran ;//
    Po 3 . Naty i Andres ? serio ? okej.

    Kocham Tomasettę < 33 A Leon to skończony dupek . Chociaż wolę go od Diega . < 333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naty i Andres nie będą razem, Anfres będzie mądry, ale do czasu... A co do Leóna Vioii, Lary i Fran tak miało być XD

      Usuń
  5. Kocham twój blog:**

    OdpowiedzUsuń