czwartek, 19 września 2013

Rozdział 22

Sędzia
-Ogłaszam, że tu obecna Jade la Fontaine za włamanie do domu państwa Castillów, których nie ma dzisiaj na sali, oraz za wykryte podczas postępowania nękanie i zastraszanie Violetty Castillo jest uznana za winą zarzucanych jej czynów, ale sąd uniewinnia ja, ponieważ uznaje, że jest nieszkodliwa dla innych ludzi. Ale to jeszcze nie koniec pani Jade la Fontaine musisz zapłacić wynagrodzenie państwu Castllo w wysokości 2 tysięcy dolarów, za straty moralne. Sprawę uważam za zakończoną.
Jade
Świetnie wychodzę na wolność, ale skąd ja wezmę tyle kasy no nic Mati coś wymyśli. Teraz muszę odegrać się na Germanie, za to, że przez niego siedziałam w tym paskudnym areszcie, ale słyszałam, że wyjechał gdzieś z Angie. No nic odegram się na tej niewychowanej, smarkuli-Violettcie. Tylko jeszcze nie wiem jak, ale ja już coś wymyślę. Popamięta mnie, obiecuję!!
Ludmiła(po zajęciach)
Jeżeli Violetta myśli, że już zapomniałam o Tomasie, to się myli! Nie dopuszczę do tego żeby ten związek trwał! Jedyną osobą, która może z nim być jestem ja, i nic ani nikt tego nie zmieni! Muszę tylko wymyślić jakiś plan, już nawet mam pomysł...
Violetta
Ciekawe czy tata i Angie już dolecieli na miejsce. Mam nadzieję, że jak wylądują to do mnie zadzwonią.
-Violu, o czym tak myślisz?-zapytał mój chłopak
-A wiesz o Angie i tacie-odpowiedziałam
-Ahh rozumiem-odparł
-A co u ciebie?
-Idę zaraz odebrać moją kuzynkę ze szkoły-uśmiechnął się
-Mogę iść z tobą?-zapytałam
-Jasne
-Idziemy?
-Tak
Zaczęliśmy iść w stronę szkoły gdzie uczyła się Agus.
Camila
Wróciłam ze Studia, w moim domu nikogo nie było postanowiłam, że pójdę zjeść coś na mieście. Otworzyłam drzwi, a za nimi stał...
_________________________
Kto stał za drzwiami Cami?
Czy Ludmiła zniszczy Tomasette?
Co uknuje Jade?
PRZEPRASZAM, ŻE TAKIE KRÓTKI!!!
NEXT NA 99.99% JUTRO I DŁUŻSZY:)
KOMENTUJCIE♥♥♥


2 komentarze:

  1. fajne czekam na next

    Kto stał za drzwiami Cami? zrob zeby to byla ciekawa osoba a nie fran czy loeon
    Czy Ludmiła zniszczy Tomasette? moze probowac
    Co uknuje Jade? nw

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko żeby Ludmi nie rozwaliła Tomaseetty bo będfę jeszcze bardziej płakać :(

    OdpowiedzUsuń