czwartek, 5 września 2013

Rozdział 12

German
Wszedłem po schodach, chwyciłem za klamkę, otworzyłem drzwi, i już wchodziłem do pokoju kiedy zobaczyłem Jade w pokoju Violetty
-Masz przekonać swojego ojca, żeby do mnie wrócił. Rozumiesz ty mała małpo?!-krzyczała na moją córkę
-Jade, nie masz prawa odzywać się tak do mojej córki!-wtrąciłem się do ich kłótni
-O German-powiedziała
-Jade, wyjdź natychmiast z naszego domu-powiedziałem i pokazałem jej drzwi
-Violetto, wszystko w porządku?-zapytałem
-Tak, ale proszę porozmawiaj z Jade, żeby tu więcej nie przychodziła?-zapytała moja córka
-Oczywiście, a teraz już się połóż do łóżka-odpowiedziałem
-Dobranoc!-pożegnałem się i wyszedłem z pokoju córki
Violetta
Jade zniszczyła mi taki miły dzień! Ale cieszę, się, że jutro idę do Studia. Ale martwi mnie też León...
-Dlaczego on się wtrąca?!-zapytałam sama siebie
-Violu, kto się wtrąca?-zapytała, Angie, która weszła do mojego pokoju
-León-odpowiedziałam
-Ahhh rozumiem, a co z tobą i Tomasem?-zapytała
-Wszystko w porządku- zaczęłam się uśmiechać
-Aj Violetta, widzę, że chyba nie tylko w porządku- powiedziała podejrzliwie
-Masz racje Angie-odpowiedziałam
-Powiesz mi czy nie?
-Powiem
-A więc słucham...
-Ja i Tomas... my się całowaliśmy!!!-wykrzyknęłam ze szczęścia
-Ooo Violu nie wierzę!
-Na prawdę, dzisiaj przed domem
-To takie piękne
-Angie, na dodatek to był mój pierwszy pocałunek!-powiedziałam
-Jestem pewna, że będziesz go pamiętać całe życie. A teraz idź spać jutro ciężki dzień w Studio-powiedziała i wyszła z mojego pokoju
Francesca (Rano)
Usłyszałam przez sen, że ktoś wchodzi do mojego pokoju.
-Fran wstawaj, bo się spóźnisz do Studia!-powiedział Luca
Otworzyłam jedno oko chwilę się zastanowiłam i powiedziała:
-Dlaczego tak po prostu sobie tutaj wszedłeś?!-zapytałam
-Chciałem cię obudzić-odpowiedział
-Gratuluję, udało ci się, a teraz wyjdź stąd natychmiast!!!
-Dobrze, dobrze, nie musisz się tak drzeć-powiedział i wyszedł
Od samego rana zepsuł mi dzień, jest okropny jak tak można! Po prostu sobie wchodzi i budzi ludzi, co za człowiek?! Postanowiłam, że ubiorę białą sukienkę w czerwone kropki, sweterek i koturny. Poszłam jeszcze poprawić fryzurę i zeszłam na dół.
León
Postanowiłem, że odpuszczę sobie Violettę, jest taka niezdecydowana, nie wie czego chce. Lara jest zupełnie inna... Muszę się jej zapytać czy chce ze mną być, a kto wie może jak Violetta zobaczy, że mi na niej nie zależy zrobi się zazdrosna i będzie chciała do mnie wrócić. Nie ukrywam, że Violę kocham bardziej od Lary, ale skoro ona jest z tym Tomasem to nie będę się wcinał. Muszę już iść do Studia, bo się spóźnię.
Violetta
Wstałam wcześnie ubrałam pastelową bluzkę, różową spódniczkę i koturny. Postanowiłam, że zejdę na śniadanie.
-Dzień dobry Violu!-przywitali się ze mną wszyscy domownicy
-Dzień dobry-odpowiedziałam
-Jak ci się spało?-zapytał mój tata
-W porządku, Angie musimy już iść-powiadomiłam swoją ciocię
-Masz racje, chodźmy-odpowiedziała mi, wzięła kanapkę, którą wcześniej posmarowała dżemem i wstała od stołu
Szłyśmy w milczeniu, aż w końcu zdecydowałam się je przerwać.
-Bardzo się cieszę, że już dzisiaj wracamy do Studia.-zaczęłam rozmowę
-Tak ja też mam świetne ćwiczenie, na waszą lekcje-odpowiedziała
-Super, nie mogę się doczekać-powiedziałam podekscytowana
-Jesteśmy na miejscu, przepraszam cię Violu, ale muszę załatwić kilka spraw. Widzimy się na zajęciach. Do zobaczenia!-pożegnała się i weszła do szkoły
Zobaczyłam Fran i Cami, postanowiłam, że do nich podejdę.
-Cześć dziewczyny!-przywitałam się z przyjaciółkami
-Cześć, Violu-odpowiedziały mi
-Na co się tak patrzycie-spytałam zaciekawiona
-Na Maxiego i Naty-odpowiedziała Francesca
-Pięknie razem wyglądają-dodała Camila
-Macie racje, ale za pięć minut mamy zajęcia z Gregriem i jak się nie pośpieszymy to się spóźnimy-powiadomiłam przyjaciółki
-Viola, ma racje, chodź Fran idziemy-dodała Cami
Jade




Mieszkam z Matijasem w jednej, małej kawalerce. Z trudem, ale się mieścimy.
-Mati, zrób mi herbaty! Najlepiej zielonej-powiadomiłam brata
-Jade, ja nie jestem twoim służącym
-To mi go załatw!
-Z cukrem czy bez?-zapytał zrezygnowany
-Nie nauczyłeś się jeszcze, że zieloną herbatę piję bez cukru!
Powiedziałam, i poszłam do swojej części mieszkania. Już ta Olga była bardziej ogarnięta od mojego brata, porażka!
Violetta
Zajęcia z Gregoriem minęły spokojnie i zwyczajnie.
-Teraz mamy lekcje śpiewu tak?-zapytałam Camili
-Tak, i musimy się pośpieszyć znowu...-odpowiedziała
Angie
Weszłam do swojej sali, przywitałam się z uczniami i usiadłam na biurko.
-Dzisiaj przydzielę Was do duetów, w których wykonacie piosenki, które wylosujecie.
-Mogę pierwsza wybierać?-zapytała Ludmiła
 -Żeby było sprawiedliwie zrobię losowanie. Dobrze?
-Dobrze, Angie-odpowiedzieli wszyscy poza Ludmiłą, która siedziała obrażona
Na karteczkach napisałam tylko imiona chłopców.
-Dobrze, zaczynamy losowanie! Francesca będzie pracować z Leónem, Camila z Maxim, Ludmiła z Andresem, Naty z Napo, a Violetta z Tomasem.
-Wszyscy, już mają pary teraz czas na wylosowanie piosenek.
Na następnych karteczkach napisałam tytuły piosenek, które nie dawno skomponowali uczniowie.
-A więc Francesca i León zaśpiewają Ahi estare, Camila i Maxi Tienes todo, Ludmiła i Andres Junto a ti, Naty i Napo Podemos, a Viola i Tomas Voy por ti.
-Nie długo każdy z duetów zaprezentuje swoją piosenkę, pamiętajcie żeby ćwiczyć! A teraz do widzenia!
Violetta
Bardzo się cieszę, że będę śpiewać z Tomasem. Nie wiem co bym zrobiła jak bym musiała śpiewać z Leónem. Nawet nie chcę się nad tym zastanawiać. Nagle poczułam jak ktoś podchodzi w moją stronę. Odwróciłam się i zobaczyłam mojego chłopaka.
-Cieszysz się, że będziemy razem śpiewać?-zapytał
-Bardzo!!!-odpowiedziałam 
-Tak szybko wyszłaś z sali Angie, już myślałem, że się obraziłaś
-Przepraszam, nie jestem na ciebie obrażona-powiedziałam i mocno przytuliłam się do Tomasa
-Może przejdziemy się na lody?-zaproponował
-Jasne, czemu nie-uśmiechnęłam się
-Idziemy?-zapytał
-Idziemy-odpowiedziałam
Wyszliśmy przed Studio, ale Tomas musiał wrócić się do szafki. Ja zaczekałam na ławce i zobaczyłam Leóna, który rozmawiał z Larą...
León
-Jak ci się podoba w Studio?-zacząłem rozmowę z Larą
-Jest super!-odpowiedziała
-Muszę się ciebie coś zapytać...
-Tak?
-Laro, czy zostaniesz moją dziewczyną?
-...
___________________________________
Czy León i Lara będą razem?
Jak się udadzą występy duetów?
Jak potoczą się sprawy Jade i Matijasa?
Komentujcie!!!
BŁAGAM PISZCIE SWJE POMYSŁY NA WĄTKI!!!♥♥♥♥:*:*:*
 
Podoba Wam się piosenka ,,Hoy somos mas''?
Mi bardzo♥
 


1 komentarz:

  1. Nie mam pomysłu na wątek :(
    Ale piszesz fajnie :)

    OdpowiedzUsuń