poniedziałek, 16 września 2013

Rozdział 20

Violetta
Po chwili ktoś zasłonił mi oczy rękami był to Tomas.
-Cześć Violu-przywitał się i pocałował mnie w policzek
-Hej, to gdzie idziemy?-zapytałam zaciekawiona
-Niespodzianka-uśmiechnął się
-No dobrze-odpowiedziałam
Szliśmy i szliśmy, aż w końcu doszliśmy do małego portu, w którym stała nie duża łódka.
-Jesteśmy-powiedział Tomas
-OMG! Przecież ja mam chorobę morską, no nic mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze, nie chcę przecież zasmucić mojego chłopaka-pomyślałam
-Wsiadamy?-zapytał
-Tak-odpowiedziałam niepewnie
Wsiedliśmy na łódkę, i zaczęliśmy płynąć.
Siedziałam wtulona w Tomasa, i nawet zapomniałam o mojej chorobie (XD) Płynęliśmy tak kilkadziesiąt minut, a po chwili nasze twarze zaczęły się do siebie zbliżać, aż w końcu usta złączyły się w piękny pocałunek, wręcz idealny (<333)
Camila
Weszłam do kina i postanowiłam, że pójdę na jakąś komedię romantyczną, kupiłam bilet, popcorn, weszłam do sali i usiadłam na moim miejscu.
(Pół godziny później)
Gdzieś tak w połowie filmu, zorientowałam się, że w rzędzie przede mną siedzą León i Fran. Po chwili zaczęli się całować zrobiło mi się strasznie głupio, że na nich patrzę, więc postanowiłam opuścić salę kinową. Jednak oni nie byli jedynym powodem, drugi był tak, że ten film robił się nudny. Wróciłam do domu, i włączyłam telewizję. Leciał jakiś teleturniej, postanowiłam, że go obejrzę lubię przewidywać kto wygra;).
German
Zaplanowałem już całą wycieczkę, jutro wyjeżdżamy. Idę poinformować Anie, żeby zaczęła się pakować.
-Angie.-powiedziałem wchodząc do jej pokoju
-Tak?-zapytała
-Wycieczka zaplanowana, jutro wyjeżdżamy, możesz się pakować-uśmiechnąłem się
-Super, a dokąd jedziemy?-spytała
-Miała to być niespodzianka, ale ci powiem. Jedziemy do Włoch-odpowiedziałem
-Świetnie! To ja lecę się pakować-uśmiechnęła się
Ja wróciłem do gabinetu, żeby dopracować nasz wyjazd.
Tomas
Właśnie odprowadzam Vilu do domu, szliśmy w ciszy, aż w końcu postanowiłem ją przerwać
-Jak tam się układa twojemu tacie i Angie?
-Super, wyjeżdżają na wakacje
-Fajnie;)-uśmiechnąłem się
-Poczekaj dostałam sms-a
Prezentacja piosenek w duetach
jednak się nie odbędzie, ze wyższych przyczyn.
Wiem, że się przygotowywaliście i dlatego
bardzo przepraszam!
Pablo
-Nie będzie prezentacji duetów-powiedziała moja dziewczyna
-Ooo jaka szkoda
-No trudno, jesteśmy na miejscu, muszę iść, pa!-powiedziała i pocałowała mnie w policzek
Jade
Przed chwilą...
_________________________________
Co się stało przed chwilą?
Jak uda się wyjazd Germangie?
Co powie Cami na o co widziała w kinie?
Pamiętajcie: Czytacie, komentujecie, MOTYWUJECIE!
P.S. Mam nadzieję, że fanom Tomasetty się podoba;)
Piszcie swoje pomysły na wątki<333
Podoba Wam się piosenka ,,On beat''???



3 komentarze:

  1. Czemu nie będzie duetów? Ale po za tym fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie będzie duetów ? szkoda :((

    Co się stało przed chwilą? NW.
    Jak uda się wyjazd Germangie? OBY JADE IM PRZERWIE
    Co powie Cami na o co widziała w kinie? POWIE O TYM KOMUŚ .

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmień tomasette na leonette

    OdpowiedzUsuń